28. dec. 2011

Fødselsdag.Birthday.Geburtstag.


Det er min fødselsdag i dag, den længe ventede 18 års fødselsdag! 



En lille tegning, jeg selv har tegnet.



Her kommer nogle af mine fødselsdagsgaver 

Jeg fik en lækker strik af Anna - Tak! 

Bodyshop produkter, det kan man altid bruge! 

Kuverter med lækkert indhold! 




Det er sjovt hvordan jeg har set frem til denne dag siden præcis et år siden, hvor jeg fyldte 17. Jeg er voksen nu! - siger papirerne i hvert fald. Som en uskreven regel når man fylder 18, skulle jeg selvfølgelig i byen og jeg var inde til kl. 00.00 - med passet i hånden. Så sagde de skide dørmænd alligevel ikke noget! Men så træk min veninde mig tilbage og sagde til dørmanden: "Du bliver nød til at se hendes pas!" Jeg gav ham passet, hvorefter han begynder at grine af mit pas-billede (som blev taget da jeg var omkring 14, behøver jeg sige mere?) Han sluttede dog af med at sige "Tillykke med dagen!"
Jeg havde en super fed aften/ nat i byen med en af mine bedste veninder og hendes søster. Vi kom først hjem kl. 6 - også blev jeg vækket kl. 9!!!!! Rigtig fedt, jeg var ved at dø af tørst, er sort i hele hovedet og mit værelse lugter langt væk af sprut - velkommen til livet som voksen Gine! 
 


Hav en fortsat god aften little monsters, like Lady Gaga.



3 kommentarer:

  1. tillykke med fødselsdagen igår!!!
    - Cecilie :)

    SvarSlet
  2. fin blog :-)

    Det vil betyde meget, hvis du tog et kig forbi min blog! www.amaliehoelgaard.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Mange tak Cecilie :)

    Tak skal du have, Amalie - Jeg tjekker den lige ud :)

    SvarSlet