24. dec. 2011

Glædelig jul alle sammen!

Så kom dagen vi alle har ventet på, d. 24 december
Selvom vejret ikke er med os og solen desværre skinner på det forkerte tidspunkt på året. Så er det juleaften og man glæder sig til at være samlet med sin familie, bare hygge rundt om bordet og juletræet!


Annas juleaften:
Det plejer at være en stille og rolig morgen, hvor vi vågner og ønsker glædelig jul også hjælper vi hinanden med de forskellige ting der skal ordnes, da vi senere skal hen til vores mormor i Odense. Jeg tror at jeg mest glæder mig til måltidet! Mad er guddommeligt og julemad er bare super lækkert. Efter julehygge ved bordet, så er der helt sikkert julelege mellem børnene og jeg plejer altid at deltage, da jeg tror at mit indre barn træder frem på den tid på året. Senere er vi nået til gaverne og vi plejer altid at lade de yngste starte og åbne dem stille og roligt hen på aftenen. Jeg selv, vil ikke gå glip af deres ansigterne, når det stråler af glæde, når de åbner gaverne. Jul handler jo om at give :)

Juleaften at Gines place:
Jeg kan allerede nu dufte den skønne duft af and der breder sig i huset! Mhhh...
Jul i år bliver holdt sammen med min skønne familie, som består af mine forældre, min lillebror og storebror. I min familie har vi ikke nogle traditioner som sådan, faktisk. Vi står op og spiser morgenmad sammen, også tuller vi ellers rundt til kl. bliver 16, hvor Disneys Juleshow starter. Vi spiser, når maden er klar og den står på and, kartoffler, SOVS og alt hvad der nu hører til.
Desserten står selvfølgelig på Risalamande, min absolut favorit! Derefter står den på dans om juletræet, også selvfølgelig tiden, hvor der er modtagelse og foræring af gaver.


Gine og Anna ønsker jer en rigtig glædelig jul med jeres familie. Håber at I får en dejlig aften og får noget lækkert mad!
Hvordan skal jeres juleaften foregå? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar