1. jan. 2012

NYTÅÅÅR!

Så blev det endelig den sidste dag i 2011 - snart begynder 2012!
 Først får I lige et lille indblik i, hvad der sker i dag og hvordan 2012 skal gribes an. 
Jeg skal lave en masse lækker mad hjemme hos mig selv, sammen med nogle gode veninder.
Senere på natten står byen for skud, jeg er trods alt blevet 18! 
Jeg skal faktisk ikke have det helt store kjole-værk på og vilde pumps - jeg skal have en FED skjorte på, sorte slimjeans og sorte stiletter, selvfølgelig. Tjek det ud under her. Også fordi mit tøj ikke er så farvestrålende eller pang-agtigt, vil jeg gøre noget mere ud af min make-up. Jeg har prøvet at lave en lille tutorial, tjeeeek det ud! 






2011 - Hvad har det bragt os? 

Nytårsfortsæt for 2012 

Gine
- Jeg har selvfølgelig den klassiske at dyrke mere motion og spise mere sundt, den hører jo til! Jeg vil bruge færre penge. Jeg er SÅ dårlig til at holde styr på mine penge og spare op. Nu er det tiden, jeg vil prøve at spare op, ikke til noget specielt, bare så min konto ikke står på 0,00 kr. d. 16 i måneden.


Anna
- Motion! den skriger højst fra min liste. Efter jeg har startet på gymnasiet og efter julemaden, kan man ikke undgå at tage på (desværre). Få mere søvn.. Jeg sover i den grad ikke nok. Det er ikke, fordi jeg er en natteravn eller Batman, sengen kalder kl. 23, men jeg falder først i søvn ved? laaangt ude. Og for en typisk studerende: Arbejder hårdere og få noget at lave det HELE i god tid hæh. Også selvfølgelig bruge færre penge. Jeg tror at mig og Gine, ligesom mange andre piger, har et problem vedr. shopaholic - så det må vi også have gjort noget ved!

Gine ved ikke dette. Men når hun læser det, håber jeg at hun bliver glad!
"Gine? Vi har kendt hinanden i et halvt år, men det føles nu i længere tid. Jeg er glad for at kende dig, vi har allerede mange minder og der vil være flere! (som vi deler med jer)
Nu er vi begge ikke sukkersøde mod hinanden og det er måske også et nytårsfortsæt?
Vi har ens smag og er meget ens. Love you. Ses i 2012 ven" Nytårskys Anna


Vi ønsker jer alle et forrygende godt nytår! Håber at I har haft et godt år, får en god start på 2012 og får et fedt og ønsket år.
Fyr den af i aften, men pas på jer selv og jeres venner. 
Happy new year to everyone - world over :)
2012 here we come!

5 kommentarer:

  1. Hvor er i bare søde! du har flotte øjne gine :)
    Og godt nytår til jer også. glæder mig til at høre mere fra jer!! :)

    SvarSlet
  2. Sødt skrevet Anna, har Gine set det endnu? :D
    Godt nytår til jer. glæder mig til at høre mere om jer og mode osv. kommer i til at poste noget med den kommende mode og flere sko osv? det ville være det lækkert! :)
    Mange hilsner fra norden :)

    SvarSlet
  3. - ange tak! :)

    - Jeg så det lige her til morgen - blev rigtig glad!
    Mht den kommende mode mm, er jeg sikker på at Anna kommer til at poste en masse :)

    SvarSlet
  4. Gine tager jo til Londooon i nogle dage.
    Imens vil jeg opdatere med kommende mode og farver, vi skal bruge vores penge på her :)
    Følg med og læs for at få opdateringer!

    SvarSlet
  5. looking good girl :) love you :*

    SvarSlet