29. dec. 2011

SURPRISE!

En helt normal torsdag, blev lige pludselig vendt til en hel fest! Mine alt for søde veninder har så aftalt med mine forældre at de skulle komme og overraske mig med flag og sang, her til morgen.



Jeg ligger og sover dybt, da døren pludselig går op og en 3 skrigende piger træder ind og begynder at synge. Hånden på hjertet, jeg er aldrig blevet så forskrækket før i mit liv!
Mine forældre have forberedt brunch til os, hvorefter de havde planlagt en masse (onde) ting for mig.

1. Jeg skulle dulles op (sådan rigtig GRIMT!), klamme rottehaler, gul sikkerhedsvest, hawaii kæde, og et skilt på ryggen - og selvfølgelig "18" i panden på mig. Så skulle jeg ellers tage en tur i gågaden, og ned på McDonalds og købe en kop kaffe, de ved jeg HADER kaffe. Den skulle drikkes, ellers kom jeg ikke hjem.




2. De havde forberedt nogle spørgsmål, om at være voksen, som jeg skulle svare på, så jeg kunne få en af mine gaver - det gik ikke just godt. Derfor bragte de en anden test på banden. De havde sprøjtet nogle af mine mange parfumer ud på et stykke papir, også skulle jeg ellers lugte og gætte hvilken det var. De gik meget bedre!

3. Jeg er rimelig kræsen hvad angår mad. Det skulle de selvfølgelig udnytte. Så jeg skulle lege den klassiske bind-for-øjnene-smag-det-her-ulækre-mad-og-gæt-hvad-det-er-leg! Og de valgt selvfølgelig de ting jeg HADER aller mest såsom: ost, makrel, remoulade og leverpostej. Jeg gætte dog alle sammen, og jeg fik en gave til. En agurk!

Alle de klamme sager de kunne finde frem.

4. Når man bliver 18 skal man selvfølgelig have 18 shots, det skulle jeg da også have! Det var ikke KUN alkohol, det var også en masse andre ulækre ting såsom: fløde, tomatjuice, vand med sirup, lunken mælk og ren saftevand - men der var selvfølgelig også øl og tequila!
Jeg kom igennem og fik en masse vand til at skylde ned med.

18 shots! 

Tomatjuice. Ad! 

Til aller sidst var der en faktisk ret speciel ting, jeg skulle ringe til pizza-manden og bestille pizza. Det har jeg ALDRIG gjort før. En gang skulle jeg være den første.
Nu havde jeg gennemgået alle deres små julelege og måtte få den endelige gave. Gaven var de flotteste sko jeg længe har set. Glæder mig til at bruge dem!


Er de ikke flotte?!


Det var en super hyggelig dag, tilbragt sammen med nogle mennesker der fylder rigtig meget i mit liv! 


Hav en fortsat god aften guys! :) 

2 kommentarer:

  1. Hahaahaaaaahaa!! det er rigtig gode ting :-D super fed ide med suprise party for en veninde :-D

    SvarSlet
  2. Ja, de har gjort det godt. Det må ihvertfald have været sjovt at se på!

    Det er en super fed ide og en anderledes måde at twiste en almindelig "fest" på :)

    SvarSlet