31. jan. 2012

ALICE - ML

ALICE KOMMER TIL MULERNES


Nogle af jer har godt hørt, at jeg i mange uger har øvet til musicalen Alice på mit gymnasium Mulernes Legatskole. Jeg er én af de mange gode dansere, som vil opføre og give jer en sindsoprivende aften I ikke vil glemme foreløbig!
Skuespil, dans, musik, illustrationer og meget mere som I ikke må gå glip af! Tjek traileren til stykket ud;

Tag højder for, at det bliver en fantastisk og tankesindig aften, kan jeg love jer!
Jeg er med i ca. 6 scener ud af 8, så mig vil I også få at se.
Så hiv jeres venner, familie, kæreste osv med
Og se Mulernes Legatskoles fremføre teaterkoncert 2012

Læs mere om begivenheden her på facebook:

Vi ses d. 6. og 7. februar!
Fortsæt god uge alle sammen :)

9 kommentarer:

  1. GIVER DU AUTOGRAFER ANNAAAA HUYNH??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaa.. hvis du støder ind i mig vil jeg da med glæde!

      Slet
  2. IGEN!!1! du er så fucking nice anna!
    vil prøve at se om jeg kan komme og inviter nogle :D
    Er du rigtig God til at danse? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hhaha mange tak!
      Det lyder super. Altså jeg har gået til dansk, springgymnastik og zumba, så det er vel en kombination af det gode :) så det går jeg udfra.

      Slet
  3. du er lækker
    skal gine være med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha tak!
      Og nej desværre, musical er ikke lige hende :)

      Slet
  4. Hvordan gik det så i fredags Anna? :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gik rigtig godt, tak fordi du spørger :)
      Mange kom med positive respons og synes at det var vildt flot!
      Læs mere om det her på mulerupdate, som jeg også er med i: http://www.mulerne-gym.dk/index.php?id=666,2844,0,0,1,0

      Slet
    2. Anna gjorde det super godt!
      Det var alt i alt en rigtig god musical. Det synes jeg lige jeg ville tilføje :)

      Slet