3. jan. 2012

Årets tendenser og mode 2012

Kære læsere 
Gine er desværre ikke i vores yndige land pt. Hun tog til London i dag med sine venner. Klik her for at læse en smule om i gårdagens indlæg fra hende. Må de have en god tur! 
-
Meeeen - Jeg er her! De næste par dage skal I nok få fede indlæg om musik, citater, trends og i dag vil dette indlæg indeholde en masse om, som titlen siger: MODE & TENDENSER 2012
Håber at I alle sammen har hoppet godt ind i det nye år med familien og vennerne. 
Jul og nytår er nu forbi. En ny tid er kommet og udsalget er startet. Men  går du rundt og er i tvivl om, hvad du skal gå efter? Eller/og hvad den nye mode byder? SE MED HERUNDER
Jeg vil komme ind på: Pastelfarver, color blocking, prikker, dyreprint og accessories 


Pastelfarver
Aka. Candyfloss farver som: lyserød (favorit), baby blå og grøn, blød orangebeige osv.
Varme og dejlige farver til foråret. Men har du allerede købt en masse af juvelfarverne? MIX DEM. Der er intet bedre end et twist i de forskellige nuancer. Gå også efter tøj med lækre detaljer, som gør outfittet mere dynamisk og unikt.
Fra fashion week NY 2012
En dejlig striktrøje med fine detaljer og shorts med maling print
Lyserøde accessories og pink ur
Har du hørt om Color Blocking? Det er en måde at provokere og fremvise sig selv på modevis. Min mening om det er super fedt! det er farverigt, lystigt og det kan samtidig vise ens attitude og personlighed frem. Mit skab indeholder mange farver, og jeg er blandt dem, som godt kunne mikse farver kryds og tværs. Det er vel også lidt en undskyldning til at prøve en masse og bare tage noget hurtigt fra skabet ;)

Stærke farver som blandes. Noget jeg gerne springer ud i
Er du mere til stille og rolige blokeringer? Tjek ud
Fandt hurtigt noget i skabet, som sagtens kan bruges
til color blocking  samt detaljeret + søde smykker
De seneste år har striber toppet moden i forskellige bredder og i alle slags tøj stile. Men prikker.. Prikker har altid været lidt ved siden af, men nu er hitter  igen og har dog konkurrence mod striber, som altid er et musthave i forskellige arter i skabet.


Prikker i skjorter, t-shirts både til fest og hverdag


Dyreprint kom meget frem i 2010. Men ærligtalt kan man aldrig få nok. Leopard-, sne leopard- og krokodilleprint osv. Jeg har selv en masse forskelligt, og fik lige hurtig taget et par billeder, af noget af tøjet i mit skab til inspiration. Som I kan se ovenover ^


Fik lige den lyst til at vise jer lidt at indholdet i mit skab (altså kjoler). Random fra rød - blå - til striber. Husk! At alle dine outfits fuldendes med accessories. Vilde eller farverige øreringe, store bling ringe og store halskæder, juvelfarvede clutch osv. Hold det cool enkelt eller vildt og spontant. 



Jeg opfordrer jer til at prøve det hele. Da man kun 'finder/istandgøre' sin egen stil ved selv at kaste dig ud i det! Håber at det var til stor hjælp. Billederne er fra nettet, blade og mine egne.
I er mere end velkomne til at stille spørgsmål herunder og jeg vil hurtigst muligt svare dem :)

Nogle af de næste indlæg, vil handler om drenge moden.


I morgen tager jeg tidligt toget til København, hvor jeg skal mødes med min veninde Flora og shoppe mig blank (kaa-chiing) men vi kommer til Odense igen om aftenen, hvor jeg vil fortælle om 'My day in Copenhagen.' Der var sket en vandskade med min mobil, så ingen musik til mig.. Men vil bringe min bog med 'Sugar and spice' af Lauren Conrad English version.
      Vil da også fortælle, at det ikke kun er Gine er væk. Min søster Mia Huynh rejser til New York i en uge og derefter højskole... PÅ HAWAII i 2 mdr. Vi kommer alle til at savne hende og ønsker hende det bedste i fremtiden!


Fortsæt god aften you all. God skoledag i morgen og til jer, som stadig har ferie.. Enjoy!

4 kommentarer:

  1. 1000 tak! du skriver vild godt og flot. fede billeder og masser af inspiration. bliv ved med det gode arbejde :D
    - og wow hawaii?? fuck hun er heldig!
    Hilsen sofie (fastlæser)

    SvarSlet
  2. THUMPS UP!
    alt for fedt Anna! du er mega cool, og elsker tippene og moden. god tur til gine og og din søter :-D

    SvarSlet
  3. Vil du lægge dit outfit ind i morgen og nogle billeder fra Kbh?
    Og du er en gud! mange tak for det, det må have taget lang tid! respekt til dig!

    SvarSlet
  4. Det betyder meget for mig! Mange tak alle sammen :)
    Jeg har virkelig også gjort mig umage og brugt tid på det. Og skal nok tage billeder i morgen :)
    Fortsæt en god ferie!

    SvarSlet