24. jan. 2012

Dark shades

Lækre sager fra asos.com

Anna viste mig lige, hvordan jeg lavede de her smarte collager på nettet og her er nogle af mine absolut favoritter.  
Som I nok allerede ved elsker jeg sort tøj og mørke farver. Det er det, der er forskellen på Anna og min stil, da hun kan lide masser af farver og jeg er mere til sort. Men hver ting til sin tid, er det ikke det man siger? :) 
Jeg sidder her og kigger på tøj på diverse hjemmesider og tænker: Hvornår er det d. 1. februar, så pengene triller ind på kontoen igen?!
Kender I det?  

2 kommentarer:

  1. kan godt lide din mørke stil. men farverne er nu også meget godt! og kan i ikke ligge flere billeder ind af jer selv? i er flotte jo!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er jeg glad for du siger :)
      Jo, det kunne vi vel godt finde ud af og tak!

      Slet