6. jan. 2012

En lille hurtig én

Indlægget bliver nu mere personligt, da mine idéer først er planlagt til de kommende dage. Gine er ikke kommet hjem endnu, men vi glæder os til at høre om hendes Londontrip!!
Jeg har haft travlt i dag og derf.... Ej jeg har ikke lavet noget. Tullet rundt og ryddet op i skabet, og var en lille arkitekt i dag, da jeg skulle planlægge et slags walk in closet i min søsters værelset, som forresten har det super godt og er i New York lige nu. Der er så mange på ferie og jeg er stuck in cold and 'raini' Danmark. 
Apropos ferie... Sad nemlig og tænkte på mine mange ferier, og udvalgte et billede fra en af dem. 
Se med:
Foråret 2010 USA med søster
Oregon Seaside

Føler mig heldig, at have stået der og nydt det øjeblik... Vinden, havet, vejret, det hele var vidunderligt!

Dagens citat:
"Whoever said money can't buy happiness, simply didn't know where to go shopping" 
- Bo Derek
TRUE TRUE! Det skal siges, at jeg ikke er typen, som er så meget into love. Penge og shopping er nok for mig! (altså lige de overfladske ting) Jeg elsker gode citater, og har mange favoritter, som I nok kommer til at høre mere om.

I MORGEN: Skal jeg i byen med min veninde Flora fra Kbh. og shoppe (igen) også skal jeg holde fødselsdag på lørdag, hvor Gine også kommer hjem, og søndag har JEG FØDSELSDAG. Jeg glæder mig, da vi skal spise på en af mine ynglings restauranter i Odense "Flammen," gaver, også bliver jeg øhmm... 16

Fortsæt god aften alle sammen!

7 kommentarer:

  1. BLIVER DU KUN 16??? HAHAHAHAHAHA
    EJ TROEDE AT DU VAR 17 ELLER OVER :-D :-D
    - Anders :-)

    SvarSlet
  2. Ja desværre. Men er der jo 16+ til mig!
    Det har jeg hørt før, men mange tak Anders ;)

    SvarSlet
  3. Kan du så købe nogle stifter til mig?

    SvarSlet
  4. Kommer an på, hvem der spørger? :)

    SvarSlet
  5. Hahahha omg. :-D Hvor er du top nice Anna!

    TD. N.

    SvarSlet
  6. Mange tak sweetie! Right back :)

    SvarSlet
  7. Kapitalist

    SvarSlet