28. jan. 2012

En tur i sneen

Så kom sneen sku til Odense! 


Jeg må indrømme, da jeg stod op i morges og kiggede ud af vinduet for at finde ud af at der var hvidt over det hele, blev ikke ligefrem glad!
Jo, jeg kan godt lide sne, omkring juletid, det er altid dejligt - meeeeen nu var jeg begyndt at tænke på sommer og sol! Også kommer der sne.. 
Nå, Anna og jeg besluttede os for at tage en tur i skoven, med mit kamera om halsen. Her er det vi fik ud af det, tjek det ud! 

























Hvad synes I? 

God weekend alle sammen! 

6 kommentarer:

  1. VILDE BILLEDER!
    i er flotte :I

    SvarSlet
  2. det er rimelig prof og sjovt ud.
    hvilket kamera er det?? :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Det er et canon EOS 1000D :)

      Slet
  3. Hej.
    En fin blog i har :)
    kig gerne forbi min; //annasunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Jep. Vi tjekker den ud :)

      Slet