9. jan. 2012

Goodbye London!

Jeg er forelsket - i London. Jeg er blevet helt vild med atmosfæren, menneskerne og selvfølgelig deres store udvalg af butikker! Det er sjældent, at jeg er så vild med at være et sted, som jeg er med London. Nå, nok om det!
Det var en fuldt ud fantastisk tur og alt gik efter planen. Vi fik oplevet en masse og vores penge blev i hvert fald brugt helt ned til hver lille pent.  Det skal lige siges at jeg kom hjem med 8 par nye sko, så jeg er fuldt ud tilfreds. Jeg fik købt et par Hunter-gummistøvler, som jeg var meget i tvivl om, om jeg gad at give 1000 kr herhjemme. MEN så fandt jeg dem til 54£ - altså omkring 490 kr. Det tog ikke lang tid at overveje før jeg var ude af butikken med posen i hånden. Selvfølgelig købte jeg også en masse nyt tøj og andre lækre sager.
Jeg vil lige fortælle jer om nogle af de bedste ting ved min London-tur. Here they are:

Oxford Street
- Er for fedt! En masse lækre butikker i alle former fra Souvinier til Top Shop. (som havde STORT udsalg!!!)
Jeg tror måske vi brugte halvdelen af tiden på Oxford Street, da der blev ved med at komme flere butikker som vi skulle se nærmere på. På Oxford Street ligger den meget omtalte butik "Primark" hvor det meste man køber er impulskøb, da det er vildt billigt. Man smider bare ned i kurven!


Primark-helvede! 

Camden Town
- Var det mest nice sted jeg har været. De folk der var der var alle typer, virkelig alle typer. Der var en masse piercing og tattoverings butikker, som var meget fristende, da jeg overvejer at få lavet en næsepiercing. Jeg gjorde det dog ikke, det skal lige overvejes lidt nærmere. Tingene var også en del billigere her end på Oxford Street.


Fed udsmykning af butikkerne! 

Abercrombie & Fitch
- Jeg er fuldstændig blowned away. Er du sindssyg der var mange lækre mænd samlet på ét sted. Hold da kæft! Vi starter ud med at gå ind af døren indtil butikken, hvor en mand med en lækker six-pack tager i mod os med et stort smil og siger "Hey Girls - welcome!" Allerede dér var jeg begyndt at savle. Hele butikken var spækket med lækre modeller og en lækker duft af mand. OVER DET HELE! Jeg blev simpelthen nød til at købe noget derinde fra, så jeg bestemte mig for at købe en polo. Jeg sidder med den nu her, og den dufter bare helt vildt godt! Helt sikkert noget af det bedste ved turen.

Min veninde der spurgte: "Can I touch your stomach?" HAPS!

We Will Rock You
- Vi tog ind og så musicalen "We Will Rock You" som er en muscial spækket med en masser af hit fra "Queen." Selvom den slags musik ikke siger mig så meget igen, var den faktisk super god og sjov. Salen var KÆMPE STOR, og vi sad rimelig langt bagved, så vi fik sådan nogle små kikkerter, lidt sjovt synes jeg.

Billedet er taget fra google, da man ikke måtte tage billeder derinde.


                                                             Har I været i London før, hvis ja, hvad synes I?

Billeder  her giver jer et lille indblik i, hvor mange penge jeg fik brugt. Bunken omkring min seng blev større og større for hver dag der gik. Tjek det ud!

Efter 1. dag

Efter 2. dag



 Efter 3. dag
Efter 4. dag!












Her er et lille billede af mine elskede sko-samling!














Hav en fortsat god søndag alle sammen! :)
Ps. ANNA HAR FØDSELSDAAAAG!!!!!

4 kommentarer:

  1. MISUNDER DIG!!!!!
    Og tillykke Anna!!!

    SvarSlet
  2. Skooo <3<3<3<3<3
    Fede billeder!

    SvarSlet
  3. Jeg elsker mit liv lige pt, med alle de sko!

    Masser af sko. Juuuhuuuu
    Tak for det :)

    SvarSlet
  4. Oxford Street og Primark er GUD!
    og Wow modellen :-D
    mange hilsner fra Cecilie, jeg er fastlæser<3

    SvarSlet