1. jan. 2012

LONDON BABY!



Hey folks - jeg håber i er kommet godt ind i 2012!

Denne bog har jeg lånt på biblioteket, rigtig turistagtigt! 


I nat rejser jeg til LONDON BABY! Nogle veninder og jeg tager afsted sammen, ren pigefnidder! Jeg glæder mig som et lille barn til at komme over og opleve det, har nemlig ikke været der før. Det er også første gang jeg rejser uden mine forældre, altså uden lejrskoler osv. Det bliver spændende, om jeg kommer hjem i ét stykke! 

Vi skal stort set næsten kun shoppe og bruge en masse penge. Selvfølgelig er der nogle ting vi skal se såsom: Madam Tuso, London Eye og Big Ben oooossssvvvv. Jeg glæder mig nu mest stadig til at bruge en masse penge, men det er jo bare mig. Hæhæ.

Hav en fortsat god 1. Januar aka. Tømmermændsdag!

4 kommentarer:

  1. I MÅ BARE TAGE FORBI ABERCROMBIE! der er altid en lækker model, som tager godt imod en :-P

    SvarSlet
  2. Abercrombie, hvad søren er det?
    Men det der med lækre modeller, det kan vi jo godt lide ;)

    SvarSlet
  3. HØRT! TØMMERMÆNDDAG!
    og god tur til London Gine! :)
    glæder mig til at se dine billeder om turen!

    SvarSlet
  4. Abercrombie&Fitch. Guffeliguf ;-)

    SvarSlet