4. jan. 2012

My day in Copenhagen 1.0

Hvorfor 1.0? Jeg er tit i København eller andre steder. Så flere ture kommer der skam.


Mens I andre sikkert sov sødt. Stod jeg op kl. 7:00 for at nå en bus til Nyborg, hvorefter jeg tog toget til København. Min veninde Flora og jeg skulle shoppe på Strøget. Vi startede stille og roligt med Nørreport (små sidegader) også nærmede vi os den store og lange gade Strøget. Vi fik brugt en masse penge og havde i sin tid fyldt hænderne med poser. Det var en super god dag, da vi begge elsker at shoppe og kigge efter fedt tøj. Vejrudsigten sagde, at det ville blive en blæsende og regnfuld dag i dag.. DE HAVDE RET!  Kæft, det regnede og blæste vildt meget. Vi gik med vores paraply, men blev stadig våde og væltede nærmest omkuld. 
Hvor meget blæste det hos jer?


Jeg tog nogle billeder af de ting jeg købte og lidt fra mit syn i dag. (Jeg undskylder på forhånden, at det ikke er den bedste kvalitet. Min rigtige mobil er ikke kommet endnu)
Mit praktiske outfit.
Så jeg hurtigt kunne smide tøjet og prøve noget nyt
Elsker farverne fra Top Shop
WOW siger jeg. Sko fra Riis
Enkle, super lækre og god kvalitet





Er det sløret? Ja, fordi det blæste for vildt!
LOVE ON THAT SHIRT! TRUE SHIT




MINE PENGE FORSVANDT. MEN HER ER NOGET AF DET, JEG FIK ISTEDET:

   BIK BOK BY JENNY SKAVLAN (taget bagfra)



PRIKKER, PRIKKER OG PRIKKER I FORSKELLIGE STILARTER



venstrepil Fluffy cardigan fra Envii,
      dejlig blød og frisk





            Cheap Monday 
            oversize t-shirt    højrepil












Indlægget blev sent i dag. Men jeg er godt smadret, og mine ben har det heller ikke for godt. Det var også længe siden jeg havde power shoppet. En dejlig dag gik, og de næste står på afslapning, venner og FØDSELSDAGHvis I er interesseret i at høre mere om tøjet, så vær ikke generte, jeg bliver glad, når jeg ser a little comment :)
- Peace out!

5 kommentarer:

  1. Du har cool stil anna ;) jeg havde nok ikke selv ''turde'' eller fundet det. men det er super fedt. du har gået efter dit sidtste indlæg angående moden ;)
    hvor har du købt den der strik fra envi?

    SvarSlet
  2. "I WANT FASHION AND BOYS" GENIALT! hvor kan man dog købe sådan en? :-p
    Jenny S er hun ikke blogger? og næste gang vil jeg da møde dig!!
    Sara fra Kbh :)

    SvarSlet
  3. Hey girls!
    Mange tak for de søde kommentarer.
    Det er ikke strik, det er blødt fluffy, som jeg købte i Illum Samsøe Samsøe.

    Den cool trøje er fra Zara. Jo Jenny er svensk blogger og haha, næste gang ;)

    SvarSlet
  4. Fed stil!
    Hvor shopper du meget?
    Mvh
    Katarina

    SvarSlet
  5. Tak skal du have Katarina!
    Her i Odense: Pieces, Gina Tricot og Monki
    Kbh: BikBok, Zara og andre sidegader
    Ellers nettet, vil jeg foreslå: TopShop, Nelly.com og Asos.com :)

    SvarSlet