27. jan. 2012

Something special

Dette indlæg handler om nogle af mine og Annas mest betydningsfulde ting.
Det er selvfølgelig svært at udvælge tre noget som er de mest værdigfulde ting for os, men her er nogle som i hvert fald har en stor betydning. Enjoy! 


Gine 
Min lille baby. Mit aller kæreste eje!
Canon EOS 1000D

Den bedste film nogensinde.
Min yndlingsfilm - Christiane F! 

Min dumme, men elskede kat - William


Anna

D. 8/1/11 var min fødselsdagsgave en tur til London
& disse to ure fra DKNY og GUESS
Min ring fra Thailand, - hvidguld og ægte diamant
mit kæreste eje, love you mom!




Min pink 
Vaio computer


Har I ting som betyder meget for jer? 

5 kommentarer:

  1. lækre ting! bare jeg havde alle de ting :(
    jeg har kun fisk og et marsvin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal lige siges at Anna har fisk og jeg har et marsvin, og de betyder også rigtig meget! Dejlige dyr :)

      Slet
  2. ANNA HAR ALTID HAFT FISK!!
    og gode billeder, jeg kan godt lide at i laver personlige ting også nogle gange bare lægger random stuff ud :) skud ud til jer!
    *Fra en som Anna IKKE er venner med/ukendt*

    SvarSlet
    Svar
    1. Lol, elsker fisk. Hvem der? ;)
      Mange tak, vi er glade for at du/I kan lide det!
      *Fra en som har en mistanke om den ukendte*

      Slet
  3. er forlekset i din computer!!
    spejlbilledet i computeren, det ligner en pink mobil? :D
    i er for syret begge!

    SvarSlet