10. jan. 2012

Sweet 16

Altså jeg holdt ikke SEJsten års. Men holdt en hyggeligt fødselsdag med nogle af mine venner, forældres venner og deres familie. Det var en fantastisk aften og jeg fik nogle vildt gode gaver, som jeg lige vil dele med jer. Vi holdte den lørdag, men da kl. slog 00.00 kunne jeg bare mærke den voksne følelse strømme igennem min krop og dér blev det den 8. januar AKA. Anna is turning 16.

Vil også igen tak til alle dem, som skrev tillykke, ringede og sagde det her i dag på skolen!!
Gine og jeg er begyndt i skole igen, det var hårdt... Men vi hyggede os og havde hele 5 nye personer i vores klasse, som vi glæder os til at tilbringe 2½ år med sammen med resten af klassen.
Nu, hvor jeg er 16 er der mange fordele og ulemper. Jeg kan tage til 16+ og købe alkohol wuhu? Samtidig med at busbilletten bliver dyrere (selvom jeg har buskort), og man skal andre steder tælle som en 'voksen' + endnu en god ting: jeg er på alder med andre hæhæ.

Det er kun gaver. Jeg har endnu ikke selv set billederne fra selve fødselsdagen. Men de kommer vel nok også på et tidspunkt! Men tjek nogle af gaverne ud jeg fik:


Min lillebror Simon gav mig en smykkeholder og pinke høretelefoner!
Min storesøster havde købt en hjertering i julegave
og diamantringen til fødselsdagsgave

Nogle gaver jeg fik af mine søde veninder i dag
Love on them !


Fik denne lyseholder af min veninde som havde været i Rusland
Fik en masse ting af mor og far, som disse Tommy Hilfiger trøjer
+ mooooneeeey

Tshirt fra Designers Remix
Grå top fra Malene Birger


Weeee HAPPY BIRTHDAY
My pink/green theme

Har I smagt Summerbird chokolade? Det er ret dyrt, men rimelig lækkert!!
Spiser det lige nu og lytter til en gammel ynglings sang: Pixie Lott - Broken Arrow
Mens i ser videoen, tjek hendes tøj ud. jeg elsker hendes stil og stemme!
God mandag alle sammen. Det er hårdt at starte igen, men weekenden er på vej.....

7 kommentarer:

  1. du gør det godt anna! jeg håber at du har haft en god dag og lækre ting du har fået! :-D

    SvarSlet
  2. HAHHHAH 16......
    men godt at du haft en fed fødselsdag og gode gaver heheh.

    SvarSlet
  3. Mange tak begge to!!
    Ja den får jeg tit....

    SvarSlet
  4. Søde Anna. Nu da jeg arbejder i Frellsens Chokolade, bliver jeg altså nødt til at sige det her: Du skal ikke købe Summerbird Chokolade, men Frellsens Chokolade ;) Det er en smule billigere, og det smager 10 gange bedre :D <3<3
    Hilsen Catrine Rask <3

    SvarSlet
  5. Hahahahah :D
    Det vil jeg gøre Catriiiine. Hvis jeg får rabat self! Tak for tippet <3

    SvarSlet
  6. Tillykke med fødselsdagen!! :-) Fiiine ting.

    SvarSlet
  7. Mange tak søde Sarah! Er også rigtig glad for dem :)

    SvarSlet