14. jan. 2012

T.G.I.F!

Fredag d. 13. Som vi i de mange år har sagt, er fredag d. 13. en meget uheldig og sort dag. MEN dagen i dag har været meget god og vejret har jo været strålende! Eller.. Er der sket noget uheldigt for jer i dag?

Vores veninde fra klassen Esbech (Emma) holder 18 års med sin veninde her i morgen. Gine og jeg skal swagge til den SELF. Vi glæder os rigtig meget, - mange fra klassen kommer og vi elsker at tilbringe tid med klassen, både fulde og ædru ;) Så vi skal fejre vores store pige og bare gi' den gaaaaas.

Nogle billeder jeg har taget med min Nokia n8 (RIP):
Ferrero Rocher - LOVE IT!
En blomst, som faldt ned i hovedet på mig.
Thailand - Bangkok - Hotellets pool
Altsåååå JEG KU GODT!
Thailand - Siam Paragon
En cykelsti nær mit hus. Det var så smukt!
Vinter 2009

Thank God It's Friday.
Håber at I får en god weekend alle sammen. Nyd den og fyr den af!
// Gine og Anna

5 kommentarer:

  1. Har den ikke 12 megapixel?
    og det er rigtig gode bilelder . god weekend til jer tøser også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo 12,5 for at være helt nøjagtig! Jeg savner den..
      Mange tak og i lige måde :)

      Slet
  2. Rigtig fede billeder du har!! iiiiceecream <3
    God weekend til jer smukke tøser

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker mange gange! Det var noget vildt lækkert is.
      Tak og i lige måde ven ;)

      Slet
  3. Lækre billeder især det fra Thailand ååååhhh! <3
    og btw fed blog! :)


    - minblog: www.blogbyhau.com (:

    SvarSlet