5. jan. 2012

TO THE GUYS

Jeg har altid villet klæde en dreng på, lige efter egen valg. Nogle gange, når jeg shopper, ser jeg samtidig også masser af fedt tøj til drenge. Sommetider, går jeg endda også ind i butikkerne og står og kigger på drengetøj, også tænker jeg på om jeg skulle købe en gave til en af mine venner eller min far. 
Fyre har jo ikke så stort udvalg tøj som piger.. Men dog. De har alligevel en masse lækre ting at vælge imellem og kan få fede outfits ud af det.
Kiggede lidt rundt her på nettet efter godter til drengene:


Jack & Jones neck sweater
fra Asos.com
Ralph Lauren neck cardigan
fra Asos.com




Selected stribe
fra Asos.com

Chinos fra Streetmachine


Sammensæt en masse fedt samt tilføj tilbehør

Få idéer her. Synes selv at tøjet er mega fedt og flot!


Det er ikke de vildeste nyheder, jeg har til fyrene. Men jeg tænkte lige på dem og ville give nogle tips til :)
Ellers kan I altid stille spørgsmål. Håber ellers at I kunne lide indlægget og selvfølgelig alle de andre indlæg.


Jeg hørte denne sang imens: Birdman - Y.U. MAD ft. Nicki Minaj, Lil Wayne
Alle tre kunstnere er super gode. Thumbs up til dem. Og bilen i starten.... DAMN siger jeg bare!!

7 kommentarer:

  1. For meget fritid ANNA :-)..

    SvarSlet
  2. Lækkert tøj. fint nok at du har skrevet om denne stil :) mange bloggere nu skriver nemlig mest kun om hipster stilen, som også er fed. men kunne sagtens invistere i tøjet ovenover ^

    SvarSlet
  3. daaaammmn!! de modeller der :P :D

    SvarSlet
  4. #3 Ja jeg er meget enig med dig. Jeg er selv vild med hipster stilen, men fyre manglede inspiration til en almindelig stil :)

    #4 Der var en grund til at jeg valgte netop dem ;)

    SvarSlet
  5. Nice work! Glæder mig til at høre mere fra jer piger :-)

    SvarSlet
  6. Tak! Der skal nok komme flere indlæg :)

    SvarSlet