21. jan. 2012

Inspiration for the guys!

Vi har fået en masse ønsker om, hvad vi skulle lægge ind.
I dag valgte vi at lægge et indlæg til fyrene! 
Bliv inspireret og tjek link nedenfor billederne:




Jeg satte en masse lækkert tøj ind, mange af tingene er også sat ned! 
Kig siden og rul ned/tryk på en ting for at få al informationen af vide: KLIK HER


I må fortsætte en rigtig god weekend alle sammen! Pas godt på jer selv og hinanden.
Og til jer fyre.. I kunne evt. suit jer selv op i disse looks :)

8 kommentarer:

  1. DU ER FOR VILD ANNA! ;)

    SvarSlet
  2. Hel sikkert noget jeg vil købe og gå i.
    bliv ved med det gode arbejde!
    God weekendtil jer også :)
    - Anders W

    SvarSlet
  3. Mange tak begge to!
    Det betyder rigtig meget for os. Fortsæt god weekend :)

    SvarSlet
  4. Så har man lige fået brugt kortet!
    Tak for indlægget smukke ;-)
    mega fedt at jeres blog er for alle!
    jeg er en privat fastlæser :-)
    Daniel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg super glad for at høre, er glad for at det var til hjælp!
      Ja vi vil gøre den så bred, som muligt :)

      Slet
  5. Hej, fin blog :) Hvid du for lyst så kig forbi min på linebiine.blogspot.com og deltag i min giveaway :)

    //Linebiine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line :) Har skrevet til dig derinde + følger dig!

      Slet
  6. lav et til dyr

    SvarSlet