17. jan. 2012

Vores elskede ting er kommet!

Både Anna og jeg har bestilt ting på nettet, og nu er de her endelig! 


Gine
Jeg har bestilt en iPhone, i hvid. No more LG/ klods til mig.
Nu er mit liv fuldendt - nye sko, nyt tøj OG ny mobil. Livet er skønt!


                           Min lille baby! 
Anna
Hun fik sin længe ventede jakke fra TopShop.
"Den er super fed og farven er fantastisk. Jeg er forelsket i den bordeaux røde farve også er der ballerinastrut og en sød krave!"






Min mobilos blev også flittigt brugt i weekenden. Her er nogle billeder fra lørdag aften/nat (2x18 års). Anna gik lidt amok. 
(Annas forsvar: "Altsååå.. Man har kun det sjov man selv laver.")
Vores søde klassekammerat Sandra DJ
T-Te-TEEQUILAA
Ondt i fødderne hæhæ
Ingen kommentar

Til at pleje tømmerbasserne
Vi foreslår sorbet!

Det var en god weekend! Vi hører begge lige nu vore kære nye danske sanger Christopher med hans anden nye single "Nothing in common" som vi foreslår at I bare skal høre enten ved at købe den på Itunes eller finde den på Sportify. Her er link til en akustisk version: Christopher - Nothing in common (Akustisk piano vers.)
I må have en god uge you all! // Gine og Anna

6 kommentarer:

  1. anna din prinsesse/swagger.
    gine din white chick.
    ps. i er for vilde!

    SvarSlet
  2. Jeg kunne vild godt tænke mig at vide hvad i havde på til de der 18 års? :D
    Agnes :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey!
      Jeg havde helt sorte slimjeans på, sort blazer, også havde jeg en rigtig flot hvid skjorte på, fra London og selvfølgelig stiletter - brune. Dog ikke skoene hele aftnen ;)

      Slet
    2. Hej Agnes!
      Jeg gik all black. Bar slimjeans fra Zara (Lara Woman), en corsage med blonder, læderjakke, stor halskæde fra Acces og sorte pumps (billedet) :)

      Slet
  3. gine...... jeg hader dig lidt... jeg vil også ha' en iphone!! det var jo ikke meningen du skulle ha' den før mig!! :( men så lang tid jeg får lov til at lege med den når vi er sammen så er det okay :) love you bitch ;)

    SvarSlet
  4. Hej tøser.
    Cool blog! Tjek gerne vores ud også!
    http://twhatss.blogspot.com/

    SvarSlet