7. jan. 2012

Weekenden starter med:

En still' og rolig shoppe tur. Men føler at jeg blogger for meget, men det er faktisk kun ca. 1 gang om dagen, det synes jeg er passende, når Gine kommer på banen. Som forresten har det godt! 
I dag var jeg i gågaden med min veninde Flora. Jeg fandt mange ting, men ikke så noget vildt specielt eller som kontoen lige havde råd til. Jeg fik købt gaver og en pung som minder om Chanel 2.55 black, som jeg helt sikkert må eje inden for den kommende fremtid!

Det er jo ikke kopi mæssigt det samme, men jeg synes at modellen er fed. Og super godt at have en shoulder taske med i byen, fest m.m.
Special necklace fra Pieces
Specielle halskæder elsker jeg, og er et musthave


Efter vi var på en standard tur på Jensens (Odense kunne bruge flere restauranter/frokoststeder). Mødte vi min halv-fætter, kusine og tante. Vi var i Kanalje Odense, og hun ville absolut give mig en fødselsdagsgave. Da rød klær mig,  fandt vi en RØD WOOD WOOD HUE, som var mega lækker og jeg er rigtig glad for den!!
Rød Wood Wood hue
Et lille sidespor: Som sagt skete der en vandskade med min n8, sååå jeg får en ny:
Nokia n9 magenta
Jeg er vild med lyserød, så det er perfekt!
Det bliver et rimelig blandet indlæg, men who cares.. Tjek Cher Lloyds nye sang ud! Hun har en ret fed stil og hendes stemme pimper det hele op. Cher Lloyd - Want U Back ft. Astro


En god weekend er i vente! Holde fødselsdag i morgen + Gine kommer hjem. Holde den rigtigt på søndag med familien. Starte i skole igen mandag (ikke en optur)
I må have en god weekend alle sammen, hvad skal I lave? :)

8 kommentarer:

  1. For meget fritid igen...

    SvarSlet
  2. er det ikke ligemeget hvor meget hun skriver? bloggere opdatere ellers flere gange dagligt. Anna hun gør det jævnligt og godt!!
    det er fede ting du har fået dig smukke :)

    SvarSlet
  3. MEGA FED HUE!!!!!
    OG LÆKKER MOBIL. god weekend til dig også fra Sofie <3

    SvarSlet
  4. #1 - Jeg vil ikke kalde det for meget fritid. Vi skal først starte i skole på mandag, så noget skal man jo lave, i stedet for kun at chill.
    #2 - Det betyder meget for mig! Rigtig mange tak!!
    #3 - Er rigtig glad for den. Ville have en med mærket "Unicycle," men W.W er jo super fedt! og også tak til dig Sofie :)

    SvarSlet
  5. Druuuuk og læse jeres fede blog :D

    SvarSlet
  6. Feeeedt og taaaak! Pas på jer selv ;)

    SvarSlet
  7. hvorfor tager du aldrig billeder af dit kønne ansigt?! du tager kun liiiige op til halsen. :D

    SvarSlet
  8. Aww, hvor er du sød! Jeg tager normalt aldrig (understreget) billeder af mig selv. Så efter bloggen, skulle jeg i gang. Mit spejlbillede siger 'ok,' men kameraet siger, 'du ligner en ged' så en anden gang :)

    SvarSlet