25. jan. 2012

What I want...

Da I så overskriften, tænkte I nok, at det ville blive et indlæg om, hvilke ting jeg kunne tænke mig. Men jeg er utrolig inspireret af ting og billeder, af hvad man gerne vil nå i livet. Må indrømme, at jeg faktisk har en meget privat og hemmelig liste, hvor jeg har skrevet ting ned med, hvad jeg vil før jeg dør. Der er flere millioner af ting, men hvis du bare lader hjernen slappe af og tænke frit og bare ALT du vil i livet, - så vil du blive overrasket over, hvor kort vore liv er!
Så i dag vil indlægget handle om: What I want before I die.

















Det er nogle ting, som jeg virkelig brænder for at prøve! Jeg kan ikke sætte tal på, hvor meget jeg skal i livet. Selvfølgelig er det bare de store og lidt det overfladisk
Hvad synes I? og nævn meget gerne nogle af jeres drømme og overvejelser!
Jeg lytter pt til: Basto - Again and again

3 kommentarer:

  1. Ryan <3<3<3
    er du typen som tør mange ting Anna? har lagt mærke til at dine indlæg, ikke handler om kærlighed osv? du virker meget ambitiøs!
    Venlige hilsner Nadia :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ryan er mum!
      Det er godt set synes jeg, jeg elsker vilde ting og tænker ikke specielt over kærligheds livet. Ja det er jeg :)

      Slet
  2. har du ikke været menge steder i verden? så:
    travel the world - TJEK
    be an inspiration - TJEK ;) :I
    # Karoline

    SvarSlet