12. jan. 2012

Whats going on right now

Som sagt som lyder. Titlen siger, hvad sker der lige nu? Det vil jeg fortælle gennem dette indlæg. Så læs med!

Gine og jeg er som sagt startede i skole igen og kan mærke at det er slut med at sove længe, at  være lektiefri og man kan ikke bare chill længere. Det kører på gymnasiet og jeg er igang med at øve musical, som vi skal vise for hele skolen. Alice i eventyrland! Mine veninder og jeg skal koreografere en burlesque dance/stol dans, hahah, det skal nok blive godt (og frækt)
Det er lidt hårdt, fordi når jeg kommer hjem, er mørket er faldet på. Men det er okay, da jeg chiller i butikken Accessoriez, hvor jeg har købt al for mange smykker. Tror at jeg tager derhen i morgen igen....


Weekenden er om 2 dage. Glæder mig. Læs med de næste par dage, for at følge med I, hvor vi skal swagge.
Btw lyt med til, hvad jeg lytter til imens: Swedish House Mafia vs Knife Party - Antidote

Jeg er helt vild med Tommy Hilfiger. Tjekkede lige deres Spring/Summer Collection 2012 ud.
Der var mange farver og mønstre, og det topper helt 100. 

Her er noget af det, af mine favoritter:
Rosa/lyserøde/røde farvede kjoler
Summer is very soon! Bliv inspireret af farverne
ANNA BRA
Selvfølgelig en sød BH under kjolen
Denne her på tilbud til £20
Tryk her for flere informationer
STELLA DRESS
Pallietter er stadig in, lækker ny kjole
Denne her på tilbud til £150
Tryk her for flere informationer

7 kommentarer:

  1. du er for cool anna! A-SWAAAG!
    elsker din stil og du har god musiksmag :-DD

    SvarSlet
  2. du så lækker ud idag. og ANNA BRA WTF?
    - Ukendte hr.

    SvarSlet
  3. #1 1000 tak for det. Er jeg rigtig glad for at høre. Hæh A-swaag!

    #2 Tak for det :) Ja det hedder den sjovt nok!

    SvarSlet
  4. jeg har også brugt alt for meget tid i Accessoriez! 70 % .. jo tak! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal self ind igen hahah! Det er vildt lækkert :D

      Slet
    2. tjek vores blog, Anna!! http://ouijemappelleheidi.blogspot.com/

      Slet
    3. Har tjekket ud Heidi + fulgt den!

      Slet