25. feb. 2012

5 stjerners middag

I dag er en dejlig lørdag, hvor vi virkelig kan mærke at vinteren er bag os og fuglene synger foråret velkommen. Desværre er ferien slut og der er er denne lille weekend tilbage.
Min computer kom ud for et lille uheld, så har desværre ikke kunne skrive indlæg eller andre ting. Så bruger min mini lyderøde computer.

Som titlen siger - 5 stjerners middag
Jeg laver en forhåbentlig udsøgt 3 retters menu til pigerne: Mette, Lærke og Gine.
Glæder mig til at de kommer og skal spise her + så skal vi bare hygge og lave en masse sjov.
Der skal nok blive taget billeder oa. så I kan se, hvilken ''succes'' det blev :)


Nyd jeres weekend folkens. Hvad skal I lave og hvad har I lavet i ferien/ugen? :)

2 kommentarer:

  1. lyder rigtig hyggeligt og lækkert. i må have en dejlig aften med lækkert mad. hvor ved jeg det fra? fordi har smagt annas mors mad ;)
    den aften får helt sikkert godkend de 5 stjerner der.
    hvad jeg skal lave i weekenden? læse jeres blog og lektier desværre og måske en lille fest? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah det var rigtig sødt sagt! :D
      Det lader til at du skal hygge dig meget i weekenden!

      Slet