5. feb. 2012

Backstage at musical

Der var premiere på vores musical her i går for halvdelen af skolen. En stor del af os var nervøse, - specielt mig! Jeg har været ret nervøs hele ugen, men da  vi skulle ind på scenen forsvandt nervøsiteten og fik følelsen af, at jeg kunne gennemføre det og ikke nok med det, men gennemføre det med stil!
Det gik super godt, kun småfejl som ingen bemærkede blev lavet. Vi fik positiv feedback fra både elever og lærer, og var alle meget tilfredse! Vi er alle klar til på mandag igen for elever og til aftenopvisning.
Her er nogle af billederne fra musicalen og bag scenen:
Tryk på billederne for at gøre dem større







Tjek anmeldelsen ud: Alice lægger gangene øde

På premieredagen var der musicalfest om aftenen, hvor spisning, fest og hygge var til!
Jeg gjorde mig klar sammen med Louise fra min klasse og vores veninde Camilla, derefter tog vi til forfest sammen med dansepigerne.
Vi fik lækker lasagne, salat og brød til og en øl self. Derefter blev der holdt en lille tale for os alle også var det bare fest! Her har I nogle billederne, I kan se fra aftenen:
Louise, mig, Camilla og Mie




Vi alle har jo talenter og er kreative. Så vores kreativitet fløj op til et helt nyt niveau og udviklede dette drukspil! Det er desværre unavngivet, men er en blanding af: Stoldans og twister! JA det lyder jo allerede sjovt og det var det skam. Det skal også lige siges, at JEG VANDT ;)


Jeg skal bare slappe af i dag, da jeg har ondt i kroppen efter at givet den gas i går.
Gine skal til fødselsdags fest hos en veninde
Så god weekend alle sammen!

5 kommentarer:

  1. FUUUCK! babes.
    Skal se JER! ;-P
    Hilsen Emil

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahhaha tak skal du have!
      Kom og tag nogle venner under armen.

      Slet
  2. I gjorde det vildt godt piger!
    og lækkert tøj fra festen <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for begge ting :)

      Slet
  3. OH GOOD GOD!!
    WHY?!
    Bortset fra, at jeg ligner en slut, så kan jeg godt lide jeres blog!
    Camilla (http://twhatss.blogspot.com/)

    SvarSlet