7. feb. 2012

Dagens fund!

Hello people!
I dag bestemte Anna og jeg os endelig for at tage turen igennem Odenses udvalg af butikker, og også genbrugsbutikker. Vi føler selv det er lang tid siden, vi har været på en shoppetur. 

Jeg er personligt selv en stor fan af genbrug, man kan ofte være heldig at finde en masse fede ting. Både Anna og jeg fik nogle ting med hjem hver især. Tjek dem ud under her. 


Sjal/ halstørklæde fra Monki. 

Skjorte fra genbrug! 


Her er nogle ting jeg købte:
Sort skjorte fra genbrug
Sort GLIMMERtrøje fra genbrug
Bordeaux sweater og hvidt pandebånd også genbrug
Sød ballerina kjole fra Deres
Undskylder for de dårlige billeder. Jeg er lige kommet hjem fra vores 3. visning (aftenforestilling) som gik forrygende godt. Publikum var ellevilde og vi gav den virkelig 150%
Roser fra familien og skolen
Min fars plejeforældre, far, mor og Simon!
Det har været en rigtig hyggelig dag. og vi er glade for vores småkøb.
Btw. Husk sidste forestilling i morgen kl. 19, kom glad :)

5 kommentarer:

  1. Lækkert tøj!
    køber du fra genbrug Anna? :-D fedt fedt fedt fedt

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja og jeg vil klart anbefale det :)

      Slet
  2. Det er noget fedt tøj du har fået købt!

    http://camillajensen-blog2.blogspot.com/

    Camilla :-)

    SvarSlet
  3. Ej hvor fedt! Hvilke genbrugsbutikker i Odense ville i mest anbefale? Nogle som for det meste har tøj, som falder i jeres smag?

    SvarSlet
    Svar
    1. Øhm. Jeg sidder faktisk og bliver helt i tvivl om hvad butikken egentlig hedder. Pinligt! Men den ligger ved Store Gråbrødrestræde, inde i gågaden.
      Der var en butik, som jeg ofte var inde i som også lå inde i gågaden, den er lige lukket. Træls!
      God fornøjelse :)

      Slet