27. feb. 2012

En vellykket middag

Som I nu godt ved, holdt jeg en 5 stjerners middag i lørdags for mine chicks. Maden blev fantastisk og fik meget god respons på det. Lækre retter blev serveret, der også blev spist med fornøjet smagsløjer. Derefter sang vi Sss-Sing-SINGSTAR, som forhåbentlig ikke var sidste gang! Det var vildt sjovt, vi sang og sang, vandt og tabte og hyggede os gevaldigt.


Mit lyserøde tema

Tulipaner, min ynglings
Forret: Hjemmelavede forårsruller, mmh


Få billeder fra aftenen. Desværre ingen billeder af os, så fotogen er vi heller ikke (plus ingen kunne tage billeder af os), så I kan se dilemmaet.
Håber at I har haft en god ferie ellers bare haft en god uge. Vejret var forbløffende solrigt i går, derimod en skuffelse i dag. - Det er måske fordi vi er startet i skole igen? 
Lektier, afleveringer, lange skoledage og koncentration igen. Glæder mig til ferie igen om mindre end 5 uger!
Hvad byder jeres uge på? :)


** Et lille sidespring. Har DU Twitter? Jeg er en ensom pige, med få followers og desperat gerne vil have flere venner, da jeg har få venner, som egentlig bruger det. Hvis I mangler en at twitte med, tjekke ud, eller bare en follower, så klik: https://twitter.com/#!/AnnaTHuynh
Tak på forhånd hæh. (Ps. følger tilbage!)

12 kommentarer:

  1. Flot hus og mega lækkert :)
    kunne godt bruge nogle outfits!
    Mvh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Det kommer helt 100!

      Slet
  2. I havde sikkert en vildt lækker aften, siden der var sådan en sød mett.. øh sådan nogle søde piger med!
    Hyggehejsa

    SvarSlet
    Svar
    1. Mett? Som i METTE? Der var en sød pige ved navn Mette. Hun er meget sjov med en fantastisk humor! Hun har forresten lige været i Tunesien :)

      Slet
  3. Fin blog! Skal vi følges via bloglovin?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Louise. Følger dig allerede :)

      Slet
  4. Fin blog :) lækkert med hjemmelavede forårsruller, mums.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Det smagte også vild godt :)

      Slet
  5. thanks sweetie, miss you!! you should come to Sweden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Miss you too! I'll some day <3

      Slet
  6. skøn blog du har dig! måske vi skulle følges? håber i hvert fald, du vil kigge forbi min blog :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mig og min veninde Gines blog. Og vi vil self kigge forbi :)

      Slet