26. feb. 2012

The end

Så blev det søndag og imorgen begynder skolen igen. 
Jeg synes altid ferier og weekender går alt for hurtigt, jeg kunne sagtens bruge en uge mere. 
Lige nu sidder jeg og laver samfundsfag og engelsk ligger og venter på mig, ville bare meget hellere sætte en god film på og nyde det sidste af ferien. 






Et dejligt syn at vågne op til idag er solen! Solen skinnede og lyste mit værelse op. Så bliver man ligesom i et meget bedre humør! 
Er det nu vi skal finde solbrillerne frem? Hæhæ


6783026084_c1032448aa_z_large

B222672781_large
Glæder mig helt vildt til sommer, når jeg ser de her billeder! 




Jeg lytter til:
L.O.C - Noget Dumt

2 kommentarer:

  1. Rigtig skøn blog! x


    Kig gerne forbi -
    http://followfashionforward.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Sarah!
      Jep. Jeg tjekker den lige ud :)

      Slet