15. feb. 2012

Favorite piece of clothing



                          Mit aller kæreste stykke tøj, synes jeg lige jeg ville dele med jer idag. 


Jeg er en kæmpe fan af diverse skjorter! Men min absolut yndlings er min skjorte fra NewLook. Den er købt da jeg tidligere på året var i London. Den kostede sølle 14£, altså omkring de der 130 kr. Det er mit bedste køb so far! 
Den er bygget op med et tyndt stof, i en hvid-creme farve, med knapper foran. Der er hul "i" i ryggen. Også som I kan se er der blonder ved skulderne. 
Også er det selvfølgelig oplagt at man skal have en gå-over-bh inden under, jeg ved ikke hvad man kalder sådan noget? Men det er super flot. Tjek den ud under her! 








Speaking of skjorter hvor man viser lidt hud, har jeg lige fundet en RIGTIG flot skjorte inde på NewLook's hjemmeside. Hvis i kigger, så er der hul ved begge skuldre, det er så fedt! Er forelsket. KUN 15£! 


        hvad synes I?




Hav en fortsat god valentinsdag til alle jer lovers out there! 

10 kommentarer:

  1. DEn er rigtig flot! og dit hår er også sat flot op ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Haha. Jeg siger tak ;)

      Slet
  2. DEN ER FOR FEED! Ligesom din blog!

    www.pef3.blogspot.com
    Kig forbi, så er du sød!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have!
      Skal nok tjekke den ud.

      - Gine og Anna :)

      Slet
  3. lækre skjorter! :-)

    erblevet fast læser, ser frem til at følge jeres fine blog.
    måske også vil følge mig? :-)

    knus stine
    http://stine-ebbesendahl.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Lyder godt, og kan vi sagtens finde ud af :)

      Slet
  4. Hold da helt op, hvor er din skjorte bare smuk! Fed blog!! Hvad siger i til at følges?
    Knus Amalie
    http://amalieandersen.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ååh mange tak Amalie!

      Jo, lad os det! :)

      Slet
  5. Svar
    1. Det har jeg nemlig også sagt, at hun skulle!

      Slet