20. feb. 2012

Ferie - helt sikkert!

Den længeventede vinterferie er endelig over os og den bliver nydt fuldt ud! Min og Annas ferie skal indeholde en masse søvn, veninder, biografture og afslapning indeed. 
Også har Anna idag inviteret til 5-stjerners middag på lørdag, hvor hun laver mad. Det glæder jeg mig til Anna. Hæhæ! 


Dagen idag har været dejlig stille og rolig. Jeg startede dagen ud med en løbetur og nu sidder jeg og ser "Orange County." Jeg elsker den serie. Har I nogensinde set den? 


Orange County - season 1 




Hav en forsat god dag og god ferie! 

7 kommentarer:

  1. Elsker den serie! Og lyder hyggeligt. Vi havde ferie i sidste uge, så skolen kalder! :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Wuhu. Det er virkelig ikke mange der kender den, og kan lide den!
      Ååh. Træls. God skolestart så ;)

      Slet
  2. Helt klart en af mine yndlingsserier! Jeg har alle sæsonerne :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg misunder dig! Jeg låner dem af min veninde så ofte jeg nu kan komme til det :D

      Slet
    2. Heheh det er klart. Man bliver afhængig af serien! :D Det hele skal ses fra start til slut! Ingen afsnit fortjener at blive sprunget over! :)

      Slet
  3. Fantastisk serie, den er simpelthen så sigende og så elsker jeg Seth Cohen! :)

    SvarSlet