16. feb. 2012

Friday night!

Imorgen står den på... da da da daaaaammm...


... MEDINA OG CHRISTOPHER! 


Jep. Anna og jeg skal imorgen til Medina-koncert, på Posten i Odense. 
Og som en ekstra lækker bonus, skal Annas og mit yndlings-modsatte-køn Christopher opvarme! 
Vi glæder os begge to super meget og der skal nok komme en masse billeder og forhåbentlig nogle videoer. 






Medina
Medina Tour 2012! 




Og vinterferien er jo lige om hjørnet, vi skal bare lige have dagen imorgen overstået og vi fejrer det med stiiiiiiiil! 


God torsdag folks :) 

6 kommentarer:

  1. Hvor er det forfærdenlig snyd!!!
    men håber at i får en rigtig god koncert :P

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare snyd, jeg ville så gerne til Medina koncert. :-)

    Jose
    http://josefinenyboe.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi glæder os også super meget! :)

      Slet
  3. Hej! Fedt med koncerten, min veninde og jeg skal også til medinas koncert, men det er bare i Kbh.
    Jeg har modtaget en blogaward, som jeg rigtig gerne vil give videre til dig! Hvis du ikke ved hvad det er, kan du tjekke det ud på min blog :-)
    Knus A
    amalieandersen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Amalie.
      Det lyder også lækkert med koncerten!

      Det er sødt. Tak skal du have. Vi tjekker det lige ud :)

      Slet