11. feb. 2012

Frisureidéer

Det er fredag som I alle sikkert er glade og henrykt for. Gine og jeg var i skole i sølle 3 timer, også blev det allerede weekend! Min mor lokkede hele familien i rosengårdcentret, hvor der var Fyns største konfirmationshow. Men butikkerne fang min interesse, specielt Tommy Hilfiger, der købte jeg et bælte, hvidt halstørklæde og et par bukser.

Min mor syntes at jeg skulle prøve at få lavet hår, da jeg mangler lidt inspiration, fordi man ikke lige sætte en finger på den længde jeg har nu. Såååå dette fik jeg lavet af en frisør fra Steenfrank:
Har I frisureidéer til denne hårlængde?
Søde krøller og bølger
Mit hår fra siden
Ja, jeg tog et billede af mig selv og er ikke god til det (I må bære over med mig)
Det er mit halstørklæde fra TH, dets fine detaljer kan desværre ikke ses
Syntes at det er rigtig fint og skal helt 100 prøve selv at lave det. Hun brugte en rigtig god hårspray som jeg vil foreslå fra ghd. Den holder rigtig længe, klistrer ikke og spray-funktionen er bedre end udmærket ;) Køb den HER - Hvad synes I om håret? 

Gine er sammen med sine veninder og de skal rigtig hygge med film og det hele. Jeg sidder med familien og ser x-factor, hvem er jeres favoritter? også skal vi se en masse nye film.
Vi ønsker jer alle en rigtig god weekend!

11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak søde Helena. I lige måde :)

      Slet
  2. Du har noget lækkert hår anna! jeg foreslår sæt siderne op til bag midten. sæt alt hår op til en sød frisure eller knold :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kompliment og råd, jeg er i det hele taget bare dårlig til at sætte hår. Men jeg vil da prøve det en dag :)

      Slet
  3. Dit hår er rigtig fint!
    Savner lidt indlæg om sko og mode og tøj osv :-)
    - Sofie :-)

    SvarSlet
  4. Hej Anna & Gine!

    Jeg har været så heldig at modtage en blogaward hvor jeg skal så videregive den til 5 nye blogs og har valgt at din skal være en af dem!
    Hvis du tager imod denne Award, skal du vælge 5 blogs, som har under 100 læsere, og ligeledes sende dem en award :)
    Dernæst skal du på din blog skrive, at du har modtaget den af mig.

    Håber du tager imod awarden!

    XOXO
    Tham

    SvarSlet
  5. thank you sweetie, i love you'r hair is really you!
    you look soooo pretty, pretty girl!
    Love Felicia

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you dear! You are so pretty too <3
      Lots of love Anna

      Slet
  6. Super fedt hår :)
    kig gerne forbi min blog, måske vi kan følges?
    knus http://katrinelund.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Hey sødeste Anna og Gine!

    Jeg har modtaget en blogaward (fra jer: Twist the Rhythm). Den skal jeg så videregive til 5 nye blogs, der har under 100 læsere, og har valgt at jeres skal være en af dem!
    I har en fantastisk blog, så forsæt det gode arbejde!

    Håber I tager imod awarden!

    XOXO
    Line
    http://at-thefinishline.blogspot.com/

    SvarSlet