23. feb. 2012

Gi' mig gi' mig gi' mig!

Hey folks!
I kender vel alle sammen den følelse af forelske sig i en jakke. Jeg faldt i fælden idag. Dog ikke kun en jakke men derimod også to par sko, en hue også lige jakken. 


Også er der også lige næsepiercingen som bliver ved med at køre rundt inde i hovedet på mig - skal, skal ikke?!  


Den altid så søde Scarlett Johansson! 




Nå! Tilbage til tøjet! 


Skoene er fra DopeDeluxe og er på halv pris, som gør det endnu mere fristende! 
De koster 499 kr. Og som det store matematik geni jeg er, (not) kan jeg regne ud at det er 250 kr! - for et par alt for flotte sko. De kan både bruges til hverdag og til fest! 




Dem kender i vel godt? Nike Free Run.
Jeg er begyndt at løbe, og løber lige for tiden i mine New Balance og det er jeg ikke så glad for. Vil gerne have nogle ordentlige sko. 
Jeg fandt nogle inde i gågaden idag - Kids-model 650 kr. ikke så galt. 





Her er jakken. Mærket er Napapijri og er en anorak. 
Det er en jakke jeg har kigget rigtig længe på, og nu skal det altså være nu! 
Det skal lige siges at billedet er Kids-modellen, det er derfor der er lynlås i siden. Jeg skal dog have uni-sex modellen. 



Alternativ jakke forslag. Den er fra Carhartt og koster 1350 kr. Jeg er vild med militær printet, eller hvad man skal sige. Den er for fed.
Vil dog lige tilføje at det er en drengejakke, men det skal da ikke komme an på det! 
  


Også er der huen til sidst. Jeg vil rigtig gerne have en hue, og har overvejet meget at købe en Carharrt hue. Men nu viste Anna mig lige en side på Facebook, som sælger huer. Det er i samme dur som Carharrt og Wood Wood osv men de hedder Unicycle. De er mega fede og er også en del billigere, de koster kun 100 kr! 



Hvad siger I til tingene? 

GOD TORSDAG ALLE SAMMEN! 

6 kommentarer:

  1. Rigtig fede ting!
    Håber at du køber dem :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er super fede!
      Det skal bare lige blive d. 1 igen, så regner jeg med at tingene bliver mine! :)

      Slet
  2. Super fin blog - og fede ting ;)
    kig gerne forbi min blog, så kan vi måske følges?
    Knus www.katrinelund.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!

      Det kan vi godt finde ud af :)

      Slet
  3. åh lækkert tøj! overvejer selv nike free og militærjakke! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hatic!
      Jeg skal lige have nogle penge igen, så regner jeg stærkt med de bliver mine. Hæhæ :D

      Slet