28. feb. 2012

It's all about the eyes

Dagens indlæg kommer kort til at handle om øjne. Wuhu! Jeg personligt har en lille svaghed for flotte, store øjne. Derfor går jeg sådan rimelig meget op i min øjenmake-up selv.
De her produkter bruger jeg selv:
Clinique, for length 
Den vil jeg helt sikkert anbefale!

Rimmel London, for volume

Kohl shaper for eyes

Her er lige et lille selv-taget billede

Og lige et til! 



Også selvfølgelig som pige, elsker man at gøre lidt mere ud af sig selv når man skal et eller andet sjovt. Jeg har en veninde, som ELSKER make-up og alt der hører til. I kan tjekke hende ud her, Veninde Line! - hun laver selv en masse make-up tutorials i alle former, synes i skal tjekke hende ud. Hun er sej!


Hæhæ. Her er så lige et billede, hvor Line har lagt make-uppen. Håber I kan se hvor jeg vil hen, med at hun gør det godt. 
Produkterne Line bruger er all Mac, så det er lækre ting. Hvis jeg nu havde røven fuld af penge, så ville jeg også have en dejlig stor samling af Mac produkter! 


Hvad med jer? Hvad bruger i? Kan i anbefale noget? 

10 kommentarer:

  1. Super fin blog!
    Jeg er fast læser nu, tag også et kig forbi min blog.

    //rosamarieb.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Vi tjekker det lige ud :)

      Slet
  2. Jeg har også selv den fra clinique og er super glad for den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er super god!
      Qlinique er generalt bare rimelig godt/ lækkert :)

      Slet
  3. Du er en smuk pige. det er Anna også!
    er helt vild med jeres blog - den skiller sig ud på en måde? :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord :)
      Og Det er vi rigtig glade for at høre, du synes!

      Slet
  4. Super fed blog i har jer her :)

    http://www.natasjasunivers.blogspot.com

    SvarSlet