16. feb. 2012

Løbetur, forår og kjoler!

Hej alle sammen!
Håber at I har haft en god dag med jeres venner og familie. Vi fik tidligt fri og skal møde sent i morgen -MUMS. Indlægget kommer desværre lidt sent ud i dag pga. jeg ikke havde net, men her får det.Jeg vil starte med at komme lidt ind på, hvad jeg har foretaget mig i dag. Så I hvor dejligt vejret var? Man kan mærke den varme sol, dufte forårslugten og se sneen smelte. Det udnyttede jeg ved at løbe en tur rundt i Langeskov. Der var steder jeg aldrig har været før og måtte tage billeder af det: 



Tror at det var en slags bålsted for spejdere?
Også prøvede jeg at tage et billede af solnedgangen, fra min rute
1. Sort kjole fra TopShop - 2. Kjole med hul i ryggen
1. Blomstrede kjole - 2. Bow neck dress - 3. Cross Back Dress
Hvide kjoler er in og har bare en svaghed for kjoler/trøjer med hul på ryggen. Håber at I kunne finde inspirationen og hjælp. Ellers må I altid stille et spørgsmål og vi vil med glæde svare!


Btw. Gine og jeg skal noget vildt på fredag.. Nogle af jer ved, men I andre må vente til i morgen, hvor vi vil afsløre, hvad vi skal ;)

7 kommentarer:

  1. selvom jeg ikke er så vild med blogge. så gør i det godt! kan rimelig godt li' jeres indlæg og det i skriver om. keep it up!
    Hilsen M.S.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig sødt sagt og vi blev rigtig glade for at høre det! :)

      Slet
  2. Løb du - eller tog du flest billeder? Haha. Ej :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg løb, hvis du absolut vil vide det ;)

      Slet
  3. Fin blog, kunne du måske havde lyst til at følges?:)
    Knusser fra Amanda.

    SvarSlet
  4. Hej Amalie. Har kigget din blog
    + skrevet en besked til dig :)

    SvarSlet
  5. Dejlig blog :) Vil klart følge med :) Og tak for den søde kommentar!

    SvarSlet