2. feb. 2012

Like like like!

Så er det endelig tid til et indlæg om skooooo! 
Lige for tiden har jeg fået mig en lille forelskelse, nemlig støvletter. De er flotte, samtidig med at de er cool og er i det hele taget bare ALT for fede. 

Jeg har fundet tre par, som jeg synes er super fede. Tjek dem ud! 







Jeg har selv et enkelt par, som jeg købte da jeg var i London. Jeg er mega glad for dem, de er mine små babyer. De er 15 cm høje, så det kræver lidt øvelse, og ikke en særlig høj promille for at gå i dem! 

New Look - 25£!!!!



Hvad siger i til de her former for stiletter? Er det noget for jer? 

2 kommentarer:

  1. fede sko smukke :)
    jeg kan godt lide at i er mere fine end hipster! det var der ikke så meget førhen, men nu er der så mange hipsters.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! :)
      Jeg kan kun give dig ret!

      Slet