19. feb. 2012

Medina & Christopher koncert

De var helt utrolige! Begge artister var fantastiske live på scenen. Vi havde glædet os rigtig længe og havde også store forventninger, og de toppede dem helt! 

Christopher var ikke på så længe, men han er da eyecandy! Gine og jeg elsker ham (bogstavligtalt) I videoerne kan I se at han tager vores hænder og synger til os, standard.. Vi kan kun anbefale jer at købe en billet i jeres omegn og tage til deres koncert!

Christopher - Nothing in common


Christopher - Mine, mine, mine



Medina styrede scenen simpelthen. Vores vurdering af det er at hun er altså er god live. Hun brugte hele scenen, var så dejlig overfor publikum også elsker vi hendes sange! Også lige lidt applaus til hendes band, som var for vilde hermed. Det blev en aften vi ikke glemmer. Vil også lige nævne at hun også tog vores hænder og hun havde fedt tøj på!


Medina - Lyser i mørket


Billetten kostede kun 295,- og det var det værd!
Vi mødte forresten også Young inden start, men fik desværre ikke taget et billede med ham.

Håber at I nyder weekenden også er der også de heldige som har ferie!! :)

3 kommentarer:

  1. FUCK HVOR FEDT!
    ej hvor er det snyd! de repræsentere danmark så godt! ja han er øjenguf!!! :)

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at have været en cool koncert. Jeg er en smule misundelig. Kig evt. forbi mig.

    http://ditteestrup.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også mega fedt!
      Har tjekket din cool blog ud Ditte :)

      Slet