9. feb. 2012

Mick fucking Øgendahl!


Hey out there! 


Jeg ville bare lige fortælle jer søde læsere at jeg i dag skal ind og se Mick Øgendahl live. Jeg glæder mig som et lille barn. Jeg er er en kæmpe fan af stand up, og Mick er helt sikkert en af favoritterne - sammen med Anders Matthesen og Rune Klan. 




Lige en lille update


Anna havde  i går den sidste forstilling med hendes musical og fortalte mig at alt gik som det skulle og det havde været en super god oplevelse at være med. Thumbs up! 

Hav en fortsat god dag alle sammen! 

4 kommentarer:

  1. Han er mega awesome!
    og det er jeres startbillede også :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er alt for cool!
      Mange tak :)

      Slet
  2. snyd snyd snyd snyd!!
    hvor skal du se ham? og du må meget gerne komme med tilbagemelding om han er god :-P
    - Mathilde

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mathilde!
      Jeg så ham på Magasinet, i Odense.
      Jeg synes han var super god, jeg fik ihvertfald grint igennem. Synes helt sikkert det kan anbefales :)

      Slet