9. feb. 2012

Sange som topper

Vil bare lige fortælle, at musical er færdig nu. Jeg savner det allerede, hvis det stod til mig, kunne jeg godt vise den endnu flere gange. Men man må stoppe, mens legen er god. Vil sige nogle ord om tiden omkring det: Min veninde tvang mig med, da hun synes at jeg er god til at danse. - Takker hende for at hun gjorde det! Det var virkelig så fedt og alle sammen var så søde og var rigtig gode til deres ting. Vi skal helt sikkert lave noget sammen senere hen! 
Nogle af danse pigerne
Gine sidder og griner af Mick Øgendahl. Mens jeg laver lektier og tjekker nyt musik.
Der er mange gode sange her for tiden, i dag vil jeg smide nogle danske sange. Kesi er jeg ret vild med, og denne sang er toppet på iTunes listen, samt hans nye sang "Ku godt" disse sange bliver der trykket replay på al for mange gange.



Kesi ft. Gilli - Gadehjørne
Synes at den er fed + Gilli er også pisse god!

Clemens ft. Sarah West - Ingen kender dagen
Man må gi' den op for Clemens
& jeg elsker Sarah West, hun synger rigtig godt!

Hvad synes I? 
Eller er I til det helt tredje? :)

6 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=fXGtlozCO14

    SvarSlet
  2. lækkert musik, kesi's nye sange styrer og beatet er heller ikke dårligt!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er dope og hans nye sange er bedre end de forrige! ;)

      Slet
  3. Tak for kommentaren på vores blog og tak fordi i følger os. Vi følger også jer nu :-) http://amalieogkathrines.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Kesi er cool! :-)
    Btw. Sikke en fin blog i har!

    Sofie
    //daily-sofie.blogspot.com

    SvarSlet