29. feb. 2012

Skuddagens outfit

Da jeg tog hjemmefra, var jeg 100 p fastslået på en ting.. SOLBRILLER. Mit håb om sol havde jeg et inderligt ønske om, og selvfølgelig kom solen frem bag skyerne! Mødte kl. 10:10 og fik fri 13:20. Det var virkelig lækkert, så har man bare overskud hele dagen. I dag har jeg formået at: Rydde op, ordne mit skab, tage en løbetur, set tv, hængt ud med min bror og skal i gang med lektierne.
Vil lige hurtigt sige, at jeg ved godt at det ikke er d. 29 som er skuddagen, men d. 24, jeg synes bare selv at det ville give mere mening med d. 29, som jeg så har sat titlen til.
Det er længe siden at vi har smidt et outfit, så her kommer mit outfit i dag!


Bukser: Zara
Cowboyjakke: H&M
Trøje: TopShop
Top: Modström
Solbriller: Blanco
Acces: Ringe fra pieces

Jeg kan foreslå et par blogge. Men min veninde fra klassen Line. Hun skriver på engelsk og jeg synes, at hendes blog er værd at læse! Hun blogger om fascinerende ting, mode osv og DIY. Så har hun også en rigtig god stil og er bare en dejlig veninde
Tjek hende ud her: At the Finish Line

Søde Line og jeg
Håber at I har nydt denne dejlige solrige dag. Det skulle også blive godt vejr i morgen, så lad os krydse fingre og drømme godt i nat :)

7 kommentarer:

  1. Dope. Swag. Style. Lækker. Smuk. Sød. Prinsesse.
    - Anomynous

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget rart at logge ind og se sådan en super sød kommentar.
      Mange tak ukendte person :o)

      Slet
  2. Virkelig cool ring! Fås den stadig i pieces butikkerne?? :-)
    Fed blog, by the way! Skal vi følges?
    knus - www.we-like-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej igen :o).
    Den ring jeg snakkede om, er hand cuff'en. Kan den stadig fås?
    + jeg følger også dig nu!
    hugs

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er rimelig ny og koster kun ca. 60,- :D
      Mange tak, følger også jer!

      Slet