14. feb. 2012

Til dit tøjskab

Nogle af jer har bedet om at vi skulle lave nogle indlæg om mode og de nye trends. Jeg har haft noget oppe i ærmet længe, har bare desværre ikke haft tid, men i dag får i et længeventet indlæg som titlen siger: ting du kan købe til dit elskede skab.
Der kommer masser af billeder, idéer og inspiration, SÅ TJEK UD!
Jeg elsker personligt Lauren Conrad, hun har en vild flot stil
Dette er kun lidt sammenligning: her
Pixie Lott er også en af mine inspirationer.
Tjek det ud: her
Plisseret nederdele bliver hit! også er de også vild søde.
Jeg forlader ikke døren uden noget shimmer på kinderne,
markerede kindben er lækkert. Køb en brush: her
Til festen gå efter de lækre mørkefarver, som smokeyeyes
Lækre fyldige læber, jeg foreslår disse lip gloss 

Jeg har sammensat tøjet via HogM

I har nok set de farverige bukser fra Gina Tricot
Mine ynglings er nok de blå og grønne
Ultrakorte shorts bliver et hit, med strømperbukser eller til sommer - GO FOR IT

Håber at det har været til stor hjælp. Ellers kan I altid stille et spørgsmål ved kommentarboksen.
Hvad synes I? :)
Tjek også:
www.zara.com
H&M
www.asos.com
www.topshop.com

11 kommentarer:

  1. i er fantastiske!!
    mega fedt indlæg, det er rigtig stor hjælp :)
    - Julie :)

    SvarSlet
  2. super fedt indlæg, elsker jeres blog! er nu også fast læser :)
    og mange tak for jeres rigtig søde kommentar på min blog, den varmede!

    rigtig mange knus herfra :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Amalie :)
      Vi er også vild med din blog!

      Slet
  3. Ultra korte shorts? er minder lidt om underbukser? :-P
    men ellers meget inspirerende Anna! kan godt li at det er et miks af tøj og makeup :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fede, glæder mig til at der bliver lavet flere af dem!
      Jeg ville nemlig lave et mix af det og tak :)

      Slet
  4. Tak for kommentaren på min blog. er self blevet fast læser hos dig, fed blog ! Knus A

    // Lifeasanne-sofie.blogspot.com

    SvarSlet
  5. For det første elsker jeg det her indlæg, og de ultrakorte shorts! Udover det, vil jeg sige tak for kommentaren på min blog, jeg vil gerne følges med dig, så nu følger jeg din smækre blog! :) håber du vil gøre det samme ved min

    knus

    http://itsmorethanfashion-anne.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Mange tak piger. det betyder meget for os.
    Jeres blogge er også super fede! :)
    / Gine og Anna

    SvarSlet
  7. Hejsa, super fed blog du har!
    Er blevet fast læser - håber du også vil blive det på min :-)
    Hilsen Mette.

    http://minegenbl0g.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Mette. Self er vi blevet fastlæser af din egen blog ;)
      - Fortsæt god dag.

      Slet
  8. er nu fast læser :)!

    SvarSlet