21. feb. 2012

Vinterens trang til søde sager

Kender I det, hvor ens lyst til chips, slik og godter bare er ustyrlig? Og nu her i vinterferien kan det gå overgevind. Her vil jeg skrive lidt om, hvad man kan spise istedet og komme ind på visse andre ting!
Vi skal have nogle mellemmåltider, men istedet for noget usundt, som kun gør godt for tungen. Så spis frugt eller gør det mere spændende, som herunder:


Musik, smoothie og et magsin - god kombi

Smoothies mætter og er altid en go!
Noget som jeg synes er vild lækkert
Jeg er begyndt at løbe. Efter jeg stoppede til zumba, følte jeg at jeg manglede en vis tildens til at røre mig. Øver stadig zumba derhjemme, men intet er bedre med en god løbetur gennem den friske vind og nu, hvor vejret er begyndt at skifte over til forår - så på med løbeskoene!


Min far og jeg var ude at købe løbetøj m.m:
New balance bukser og strømper
Lilla puma løbetrøje
Adidas løbesko
New balance løbetrøjer
Er super glad for det, tog også en løbetur lige efter vi kom hjem, -hvad synes I om det?. Min krop skal i hvert fald bare være klar til sommeren, som jeg er sikker på at vi alle ser frem til. Man kan self også tage et smut i fitness og/ellers lave små øvelser derhjemme.


Hvordan træner I jeres krop? & hvad er sunde snacks foretrækker I? :)

8 kommentarer:

  1. Det er et rigtig godt indlæg Anna :)
    Meget stor hjælp her i ferien og gode ting du har fået! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og det var sødt af dig :)
      Er også rigtig glad for det!

      Slet
  2. Fin blog du har, og gode billeder :)Håber du vil følge mig på bloglovin :)
    Knus.
    Louiseschmidt.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi siger mange tak!
      Kigger din blog senere :)

      Slet
  3. Jeg er også selv begyndt at løbe nu da vejret begynder at gøre lidt mere klar til forår, der er intet bedre end følelsen efter en løbetur ude i den friske luft! Ellers danser jeg for at holde mig i form, og ja har det på samme måde, min krop skal bare være klar til sommeren og til bikini og shorts!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig det! Og elsker at danse :) sommer 2012 her kommer vi!

      Slet
  4. Årh, elsker sådan nogle 'hold dig sund'-indlægs.. går selv til kampsport næsten alle ugens dage og elsker det! Har længe gået rundt med tanken om at løbe, men kan sgu ikke lige få taget mig sammen... Hvad motiverer dig til det? ;-) evt lav et indlæg om det hihi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kampsport? Det lyder vildt fedt. Er ret selv interesseret i selvforsvar osv.
      Det må være at være klar til sommer, min mors ord om motion, og bare om at holde mig i form. Men hvis man er ny (som mig) kræver det vel også viljestyrke og lysten til forandring :)

      Slet