18. mar. 2012

5-stjerners

Så blev det endnu engang søndag.
Weekenden har stået på middag med pigerne hos mig hvorefter vi tog til fest på vores gymnasium.

Må indrømme det der med at stå i et køkken sku nok ikke helt er det jeg er bedst til. Det første jeg skulle gøre var at koge pasta også brænder det selvfølgelig på. Ved ikke rigtig hvordan det kan lade sig gøre, men ja.
Udover det lille uheld, kunne man vel godt kalde det en vellykket 3-retters middag. Jeg blev dog nødt til at snyde lidt og få lidt hjælp af mine forældre for at kunne nå det hele. 



Menuen stod på:
Forret
Tunmouse 


Hovedret
Kyllingebryst med mozzarella 
Pesto-pasta-salat


Dessert
Citronsorbet, jordbærdsorbet og solbærsorbet 
Frisk frugt 


Før jeg mit set mig om var maden spist og jeg fik ikke taget billeder af det! 
Men her er ihvertfald et billede af min super kreative borddækning 
Meget kreativt, jeg ved det godt ;)




Senere på aftnen skulle vi videre til fest på skolen. Skolens tema for festen var hip-hop så folk kom i deres $wag tøj og fyrede den af til diverse hip hop musik. Det var fedt og folk havde en god aften!  







Hav en fortsat god søndag! 

2 kommentarer: