1. mar. 2012

Begyndelsen på forår

Tænk at det allerede er marts og tænk at det allerede er fredag i morgen. Så er weekend allerede i vores favn. Min søster kommer hjem fra Hawaii, der er allerede gået 2 måneder! Glæder mig meget til at se hende, vi har skypet, vibet, skrevet og snakket meget sammen. Lige nu er hun nået til New York, hvor de holder et lille stop også ellers er hun på vores landjord igen.


Man bliver så glad af vejret og når man ser de små påskeliljer rundt omkring, også tænkte jeg, hvorfor ikke mikse lidt sommer tøj sammen til jer. Det er noget jeg meget selv gerne kunne tænke mig at eje. Håber at I kan lide det og kan bruge det som inspiration til at flå butikkerne efter lønningsdag, så er det en god mulighed for at catch summer outfits.

Twist of summer


Acne sheer blouse
lagarconne.com

Black maxi skirt
stylepaste.com

Topshop hot shorts
topshop.com

Dannijo long necklace
dannijo.com

KIS


Full Circle oversized top
houseoffraser.co.uk

Miss Selfridge green jeans
missselfridge.com




Hvad synes I om det? Og vi vil meget gerne høre om der er noget I kunne tænke jer at se mere af. Vores blog er meget blandet med forskellige ting, men vi tager gerne hånd om nye forslag eller noget I savner! 
God weekend i morgen alle sammen :)


4 kommentarer:

  1. i er så SUPER gode. det er noget fint tøj du har sat sammen :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Vores dage bliver bedre af sådanne kommentarer. Tak skal du ha' :)

      Slet
  2. wow nogle lækre outfits! de måtte godt hænge hjemme i mit skab ;-) og sikke en skøn blog i har jer! måske vi skulle følges? håber i hvert fald, i vil kigge forbi min blog :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ønsker jeg nemlig også!
      Og 1000 tak, jeg følger allerede din blog :)

      Slet