22. mar. 2012

Bikini inspiration


Har I set alle de butikker som sælger bikinier og sommertøj? Vi synes at det er vildt lækkert og glæder os til at trække i tøjet og bare i det hele taget ikke have så meget lag af tøj på. Der findes mange bikinier i butikkerne og på nettet, men jeg er mere til de lidt specielle. Min familie og jeg plejer at tage til Tyskland og shoppe her snart, og der finder jeg altid nogle af de flotteste bikinier til god pris!


Victoria's Secret har det flotteste undertøj og badetøj samt modeller som både er talentfulde og kloge. Personligt er jeg vild med Adriana Lima, som ses på billedet herunder. Hvis jeg skulle vælge.. Ville jeg gerne ligne hende og have den høje og flotte krop som hun har.
Her har jeg nogle få bikini eksempler, jeg gerne ville eje (el. n.lign.) 

Adriana Lima Victoria's Secret model. Hun har en flot krop, talentfuld 
også er hun så flot! + Bikinien er lækker (Link her)
Sød one shoulder bikini - Link her 
Elsker den blå farve
Diamant besat bikini. MÅ HA! -  Link her
En lyserød flot bikini med fine detaljer - Link her
Hvad for nogle er jeres favoritter? Har I nogle gode hjemmesider eller butikker med badetøj?


Tænk at det allerede er fredag i morgen. Der er fredagscafe i morgen på vores gym. med temaet: FASTLAVN. Vi er ikke helt sikre på om vi kommer. Gine er desværre stadig syg og jeg går psykisk ned over min taske ikke er kommet endnu. Men vi glæder os til weekend med det lækre vejr :)

2 kommentarer:

  1. de er fucking lækre alle sammen!
    hvor ville jeg gerne have flere af VS ting osv! :-) diamantsættet er mit ynglings!
    Hilsner fra søde Sofie

    SvarSlet
  2. Ja de er!
    Jeg er vild med deres ting, har også en masse og min søster er kommet hjem med mange ting.
    Det er også rigtig sødt :)
    God weekend Sofie!

    SvarSlet