10. mar. 2012

Envii i Rosengårdcentret

Rosengårdcentret har endelig fået noget specielt.. En Envii butik, rettere sagt den første Envii butik i Danmark (sådan ca). Mærket er ellers kun blevet solgt i SamsøeSamsøe butikker, så en Envii butik siger jeg ja tak til! En gade i centret er under opbygning, og der skulle komme flere butikker og en Føtex, wuhu siger vi til det. Lige nu sidder jeg også i en Envii cardigan fra København.

Gine fandt nogle meget flotte cowboy shorts 

I går var Gine i byen med veninderne og de havde det rigtig sjovt! Jeg havde gæster, som var mine veninders familie, vi fik lækkert mad og hyggede rigtig meget.


Hvad laver I og hvad skal I lave?
Fortsæt god weekend folkens :)

8 kommentarer:

  1. Utrolig fed blog, jeg kan godt lide din blog.
    Også den måde du skriver på.
    Måske vi kan følges? Tag et kig forbi astajohanne.blogspot.com

    - Asta Johanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det betyder meget :)
      Vil meget gerne følges, har skrevet til dig!

      Slet
  2. Sikke dog en fin blog. Jeg følger nu med på Bloglovin! Måske vil I gengælde?
    Knus fra Nanna, www.nannakruger.blogspot.com :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig vil vi det!
      Kigger din blog nu :D

      Slet
  3. Tak for kommentaren på min blog. Det varmer :-)
    Kan rigtigt godt lide din blog, og jeg følger dig nu!

    // Linnea <3
    linneaahm.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er os der takker! Mange tak, vi glæder os til at læse mere om din blog :)

      Slet
  4. Hvor heldig har Rosengårdscenteret lige lov til at være? Godt at jeg snart skal derind! Og det er en virkelig fin blog I har! :)

    Kig endelig forbi min og smid en lille kommentar eller bliv fast læser, hvis I har lyst :)

    //Simone
    www.itwinkleinrain.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er vildt lækkert! Mange tak :)
      Vi vil straks kigge forbi den Simone.

      Slet