30. mar. 2012

Eyecandy


Francisko Lachowski

Fra Abercrombie & Fitch
Forskellige lækkerier
Skateren Ryan Scheckler
Selvfølgelig vores kæreste Christopher!

Er det lovligt at være så forfærdelige lækre som dem? damn... Ingen af dem skulle gå to gange rundt om vores seng. Men vil lige sige, at der findes selvfølgelig mange flotte fyre derude, jeg ville bare komme med nogle eksempler. Yes, dvs. at det i hvert fald ikke er sidste gang vi laver et eyecandy indlæg ;)


Gine og jeg har været i gennem AT ugen. Holdene fremlagde rigtig godt og vi fik en samlet og fået en bredere viden omkring "Den perfekte krop" som var vores specielle emne. Nu er der dømt påskeferie!
Hvad vi skal i påskeferien? Overordnet set skal jeg i Lalandia med min far, lillebror Simon og fætter Henry, desværre bliver det kun i én badedag. Ellers skal jeg arbejde, farvehår: brunt! ud og spise med de søde piger fra klassen, bare tøsehygge, fest osv. 
Gine skal til påskefrokost, også være sammen med pigerne ala the chicks. Ellers kommer vi self stadig til at opdatere jer og skrive indlægs i ferien.

Nyd jeres ferie og læs med i bloggen :)
HVAD SKAL I LAVE?

1 kommentar:

  1. MUM MUM MUM!!!!!
    FUCK MAN. ØJEGASME FORSATAN
    Godt valg. i må meget gerne lave flere indlæg om det her :D

    SvarSlet