15. mar. 2012

Go pastel, go shorts

Har lige sammensat nogle fede outfits, som jeg ville ønske at jeg havde i mit skab! De kommer rundt om skjorter, blomster prints, pastelfarver, plisserede nederdele og hvid - det hele bliver et must!
Go pastel, go flower
Shorts... Elsker I ikke også bare shorts? Glæder mig til at de kommer i forskellige nuancer, farver, og som der står: DIP DYED SHORTS. De er alt for fede, disse er fra Runwaydreamz (link her). Ultrakorte shorts bliver også et stort musthave til sommer, da de kan bæres med en sød sommertop, skjorte eller bare en lækker sweater.
Dip dyed shorts

Hvad synes I om det? Og hvis der er spørgsmål, eller noget I ønsker, at vi skal skrive om, må I endelig sige til ved at lægge en kommentar ved kommentarfeltet :)

Det er fredag i morgen og vi glæder os super meget.
Først skal vi lige overvære 5 timers skole. Så går turen over til Gine, hvor vi skal ordne os, imens Gine forbereder en udsøgt og delikat middag for os piger.
Derefter skal vi hygge, drikke og videre til Muler festen!

10 kommentarer:

  1. Jeg elsk elsk elsker pastel-farver!
    Jeg bliver fast læser nu, og håber da at du vil gengælde det :)
    - Trine
    www.trinelikesfashion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er flotte!!
      Og kigger self forbi din blog, og tak :)

      Slet
  2. Hej Anna, fin blog - synes helt klart vi skal følges ad ;)

    Er lige blevet fast læser hos dig.

    www.tinaparna.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak for kommentaren på min blog! I har selv en fed blog, er blevet fast læser :)

    xoxo

    SvarSlet
  4. Super nice indlæg! og dejlig blog du har :-) skulle vi følge hinanden? jeg får helt lyst til at give dig et shoutout også. du fortjener flere followers :-)

    tjek min blog ud og giv besked hvis det er :-) Xoxoxo
    http://amandasandc.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Jeg er vild med sæsonens pasteller, det er nogle fine ting du har fundet. :)

    SvarSlet
  6. Vild god blog!
    Like like like like :)

    SvarSlet
  7. Hej Anna, håber du vil gengælde det som aftalt, ved at blive fast læser hos mig også ;)

    www.tinaparna.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Fedt indlæg og lækker blog i har!

    //wellmadefashion.blogspot.com

    SvarSlet