2. mar. 2012

Hjemvendt fra Hawaii

Hej alle søde mennesker.
Det er hverken Gine eller jeg som har været på Hawaii, men min søster Mia. Mange af jeg ved godt at min søster har været på højskole dernede. Efter to måneder kom hun hjem i dag efter en lang fly- og ventid! 
Vi skulle køre tidligt hjemmefra, hvor det var koldt og mørkt. Da vi ankom til Kastrup begyndte solen at titte frem. Familier og venner stod med flag klar til at tage imod dem og efter at ens tålmodighed var ved at tage over, kom Mia sammen med alle de andre. Tårer, blomster, knus og kys blev uddelt og vi var alle sammen utrolige glade for at se dem. På hjemturen snakkede vi om alle de ting hun havde oplevet, som skydiving, sharkdiving, besøgt øerne Maui og The Big Island og en hel masse andet, der var sket så meget! Misunder hende meget over hendes tan, og self alle oplevelserne. Jeg vil også lige tilføje, at pga. jeg var med til at hente hende, har jeg ikke været i skole, dvs. jeg fik mit første fravær.. (I'm gonna survive) Så sidder herhjemme og regner med en løbetur i det gode vejr! Gine har været i skole hæhæ. 


Der er stille i huset. Alle sover, bortset fra mig og min bror. Jeg sidder og skriver dette indlæg, og vil så gerne dele nogle af min søsters billeder med jer. 




















Wakiki Beach
"HAWAII" Pigerne
Skydiving
Vilde billeder som I kan se, hun har bare nydt det til det mindste. Hun sover faktisk lige nu, så har bare taget hendes billeder (kriminelt). Men håber at hun bliver glad for mit indlæg som er dedikeret til hende. Vi skal bare være hjemme og hygge, som vi ikke har gjort i lang tid alle sammen. Gine er sammen med hendes veninder på Cafe Birdies i Odense.


Vi ønsker jer en alle formidabel weekend!

5 kommentarer:

  1. ej hvor vildt!! der er bare noget skide fedt ved jeres familie, i er vilde :-D
    og god weekend!

    SvarSlet
  2. Wauw! Hawii! Hvor blæret! :D Fast læser!
    Tag et kig forbi min og min venindes blog:
    http://revolutionofsimplicity.blogspot.com/
    hugs Mette! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. I er kommet rigtig godt i gang, og skriver rigtig godt.
      Er også fast læser nu :)
      Keep going!

      Slet
  3. ORRH det sidste billede er vildt! Haha din søster er sgu sej. Har selv overvejet at gøre det her i Århus, men det må da være en ekstra fed oplevelse at kunne sige, at man har skydivedet på Hawaii. MUST GO THERE SOMEDAY! :)

    SvarSlet