12. mar. 2012

Hvorfor løbe?

Nogle har spurgt, hvad der motiverede mig til at løbe. Her en kort og blandede forklaring på, hvad der får mig til at løbe. Vejret, hvis vejret er vanvittig lækkert, så kan man ikke andet end at traske i løbeskoene, men dog, selvom vejret ikke er til at smile over, kan man self altid løbe alligevel, hvis man har brug for at 'tænke ud' så tag musik i ørene og drøn derud af. Når du løber støder du 100 p på andre løbere, hvor man smiler til hinanden, også får man den tanke, at man formår noget og er aktiv. Se godt ud, imponer mens du løber. Træk i det sofistikeret trænings tøj og så går det ;)


Min løbetur i dag:

2 slags graffiti: 1. Flot ala kunst // 2. Hærværk
Tror ikke at denne form for SKO er det vi kalder fodtøj

Det kan vi godt li!
Jamen tak for påmindelsen random haaause
Gine og jeg skal noget fedt på fredag... Som vi vil afsløre hen ad ugen - wuuhu
Ses derude på en 
løbetur!

3 kommentarer:

  1. Flotte bileder!!!
    Kan rigtig godt lide din blog, så jeg kigger med nu. Du kunne måske kigge forbi min, og lade dig inspirere - vi kan jo følge hinanden? :-)

    Knus
    //Hende der Emilie
    www.hendederemilie.com

    SvarSlet
  2. Super flotte billeder, fed blog.
    Ville du havde lyst til at tage et smut forbi min blog og blive fast læser? -jeg er ihvertfald fast læser hos dig!
    xoxo
    //evadh-myfashionlife.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej piger! Mange tak for de søde kommentarer :)
    Kigger forbi jeres blogge og tak for det.

    Knus fra Anna

    SvarSlet