27. mar. 2012

Lookbook style

Nogle som har virkelig god stil og ved, hvordan alt skal sidde, hvordan man bærer de forskellige items og får det hele til at sidde godt! Her er nogle billeder med links nedenstående, så I kan se flere af deres outfits og få en masse inspiration.
Hvis jeg havde en masse penge, ville jeg lige præcis vide, hvad de skulle bruges til! Så kunne man også investere i mange unikke og flotte ting og bare ligne en million :) 

Adam Gallagher
Kasia Gorol
Fanny Lindblad
Lina Tesch
Crris L
Konstantina Tzagaraki
Gine og jeg er i gang med AT (almen studieforberedelse), hvor det handler om at vi skal tage udgangspunkt i de to fag idræt og matematik. Vi er derfor i gang med at lære om en masse om statistikker og lave forskellige tests. På fredag er der allerede fremlæggelse og simpelthen PÅSKEFERIE! Men først skal vi lige igennem denne lange uge vi er godt på vej ind i...
Men I må have en god uge venner

2 kommentarer:

  1. Har kigget forbi jeres blog en del her på det seneste, og jeg synes bare at den er så hyggelig at læse. Måske har I også lyst til at tage et kig på min(e)? I er i hvert fald mere end velkommen i min gruppe af faste læsere - eller bare til at kigge forbi.
    God vind. Emilie :-)

    http://milledam.blogspot.com/
    http://acheapfashionlifeplaese.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det var utrolig sødt sagt, vi er glade for at du kan lide den :)
      Vil med glæde kigge forbi dine blogge!
      - kys

      Slet