4. mar. 2012

New in

Godaften læsere :)
Håber at I har haft en god weekend med det fine vejr, som forhåbentlig bliver ved, selvom det siges at det skulle blive lidt overskyet. Gine og jeg har været sammen med vennerne og rigtig hygget os.
Min søster er jo kommet hjem, og hun havde self købt en masse masse ting. Jeg tog ikke billeder af det hele, men I får da lige at se nogle af tingene:
Den gave jeg er mest glad for!
Hawaiianeske skildpadde øreringe 
Victorias Secret PINK sweater

Victorias Secret make up palette/box
Hawaii er kendt for deres lækre nødder, så hun købte lidt med hjem
Slutter af med en lille godte som danser Hawaiidans. Resten af dagen står nu på lektier, lektier og atter lektier.. Har I haft en god weekend? :)

4 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig med alle de fede ting! Elsker farven på skoene og sød lillebror <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Mange tak, er rigtig glade for dem :)

      Slet
  2. ELSKER skoene, regner med jeg selv køber et par snart :)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK! Er specielt glad for farven. Gør det!!

      Slet